به گزارش خبرنگار ایرنا علی ربیعی روز پنجشنبه در آئین افتتاح کارخانه فرآوری کاغذ تُسکا در علی آباد از توابع استان گلستان اظهار کرد: دشمن می تواند ما را تحریم کند اما قادر نیست که امید و تلاش کارگران و مهندسان ایرانی را بگیرد.
وی ادامه داد: با دانش مهندسان و فارغ التحصیلان دانشگاهی، تدبیر دولت و امید مردم؛ با تحریم ها مقابله و با حمایت از کالای ایرانی به خودکفایی می رسیم.
وزیر کار اضافه کرد: تحریم ها به عنوان فرصت بزرگ برای ایران تلقی می شود و امروز می بینیم که از کاه و ضایعات کشاورزی ماده اولیه تولید کاغذ تولید کرده ایم در حالی که تاکنون وارد می شد.
وی با بیان اینکه تمام عملیات طراحی و ساخت ماشین آلات این کارخانه در ایران انجام شده است، افزود: از کاه گندم و ضایعات کشاورزی گلستان در این واحد کاغذ تولید می شود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: همچنین با شکست تحریم ها با بازارهای گسترده منطقه روبرو می شویم.
ربیعی با تاکید بر اینکه جلوی تحریم ها می ایستیم و با حمایت از معیشت مردم، اجازه نمی دهیم تحریم ها مشکلی ایجاد کند، بیان کرد: ترامپ با تحریم ها، اهداف اجتماعی را دنبال می کند و ما همبستگی اجتماعی را به جهانیان نشان می دهیم.
به گزارش ایرنا واحد تولیدی فرآوری کاغذ تسکا با ایجاد 60فرصت شغلی مستقیم و دوهزار و 500 اشتتغال غیرمستقیم روز پنجشنبه با حضور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماغی در شهرستان علی آباد از توابع استان گلستان به بهره برداری رسید.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان در حاشیه افتتاح این کارخانه گفت: عملیات ساخت این واحد تولیدی در آبان 95 با سرمایه گذاری 300 میلیارد ریالی و ظرفیت تولید اولیه روزانه 60 تن خمیر کاغذ آغاز شد.
سعید مازندرانی اضافه کرد: ماده اولیه تولید کاغذ در این واحد از پسماند محصولات کشاورزی تامین می شود و این طرح در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی به بهره برداری رسیده است.
3014/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.