رییس هیات دوومیدانی گلستان شامگاه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این رقابت ها از 13 تیرماه در بانکوک برگزار می شود و حمیدرضا کیا و سید مبین مداحی دو پرنده نوجوان گلستانی به همراه سیدصادق حسینی مربی گلستانی در این رقابت ها شرکت می کنند.
سیدوحیدرضا میرا بیان کرد: این دو ورزشکار گلستانی در رقابت های انتخابی و تمرینات روزهای گذشته رکوردهای مناسبی ثبت کردند که با این نتایج امید به کسب مدال در المپیک نوجوانان دور از دسترس نیست.
وی به برگزاری مسابقات قهرمانی دوومیدانی دختران و پسران کشور در مشهد اشاره کرد و گفت: در این رقابت ها تیم دختران گلستان چهارم شد و پسران عنوانی کسب نکردند.
میرا؛ همزمانی برگزاری این مسابقات با امتحانات مدارس و دانشگاه ها و مصدومیت تعدادی از ورزشکاران را از جمله دلایل ناکامی در این رقابت ها دانست.
وی گفت: در بخش دختران تهمینه کشیری، جواهر زمانی و ثریا قلیچ نیازی که سه بخت اول گلستان برای مدال آوری بودند به دلیل مصدومیت و همزمانی با ایام امتحانات در این رقابت ها شرکت نکردند.
به گفته وی؛ در بخش پسران هم ایوب آرخی، مهدی محمدی، پژمان قلعه نویی و رضا مقدم به دلیل حضور در اردوی بلاروس و حمیدرضا کیا و سید مبین مداحی به دلیل حضور در تیم ملی نوجوانان نتوانستند تیم گلستان را برای کسب مدال همراهی کنند.
وی به احتمال حضور ورزشکاران گلستانی در بازی های آسیایی اندونزی نیز اشاره کرد و گفت: پژمان قلعه نویی و رضا مقدم در بخش پسران و امینه کشیری در بخش دختران سه مدعی اصلی دوومیدانی گلستان برای کسب سهمیه حضور در این رقابت ها هستند که امیدواریم در مدت باقیمانده بتوانند برای نبرد با مدعیان آسیایی آماده شوند.
هجدمین دوره بازی‌های آسیا از 27 مرداد ماه امسال به میزبانی شهر جاکارتا پایتخت کشور اندونزی برگزار می شود.
در دوره گذشته بازی های آسیایی که در اینچئون کره جنوبی برگزار شد 20 ورزشکار رشته های گوناگون از گلستان اعزام شدند که حاصل تلاش آنها 2 نقره تیمی در کبدی زنان و مردان، 2 طلا در والیبال و والیبال نشسته مردان، یک نقره والیبال نشسته زنان و یک برنز قایقرانی بود.
3091/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.