سرهنگ محمدرضا اصلانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: یک پسر 16 ساله ساکن روستای نراب که روز گذشته یک جوان از روستای همجوار (کاشیدار) در بخش چشمه ساران شهرستان آزادشهر را به قتل رسانده بود، با هوشیاری نیروهای انتظامی دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر در تشریح خبر افزود: روز گذشته پس از گزارش یک فقره قتل در روستای کاشیدار، نیروهای انتظامی به محل اعزام شدند که مشخص گردید پس از نزاعی که 48 ساعت قبل بین دو جوان در این روستا رخ داده بود موضوع ادامه پیدا کرده و سرانجام منجر به قتل یکی از آنان شده است.
وی افزود: نوجوان 16 ساله از روستای نراب پس از ادامه پیدا کردن نزاع، در برخورد فیزیکی با خفه کردن جوان 20ساله از روستای کاشیدار، فرد مذکور را به قتل رسانده و متواری می شود.
سرهنگ اصلانی عنوان کرد: با هوشیاری نیروهای انتظامی و کشف محل اختفای این نوجوان، قاتل در یک عملیات در کمتر از 10 ساعت دستگیر و به جرم خود اعتراف کرد.
وی افزود: در همان ساعات ابتدایی دستگیری قاتل و با حضور قاضی ویزه قتل، صحنه جرم بازسازی شد و صبح امروز مجرم پس از تکمیل پرونده در اختیار مقامات قضایی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی آزادشهر یادآور شد: چهارشنبه هفته گذشته نیز پس از یک نزاع طایفه ای در شهرستان گالیکش، یکی از طرفین با ربودن دختر بچه چهار ساله از خانواده های طرف دیگر دعوا در شهرستان آزادشهر قصد تلافی داشت که نیروهای پلیس آگاهی شهرستان آزادشهر با عکس العمل بموقع خودروی فرد رباینده را که در حال انتقال کودک ربوده شده بود توقیف نموده و دختر بچه 4 ساله به آغوش خانواده اش بازگشت.
شهرستان آزادشهر با بیش از 95 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان قرار دارد.
9433/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.