به گزارش روزیکشنبه ایرنا در مرحله یک چهارم این رقابت ها سه دیدار در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان برگزار شد که در بازی اول، تیم 'شهدای جلین' در یک بازی یک طرفه و پرگل توانست با نتیجه 6 بر 1 در برابر تیم 'شهید حجت الله مهدوی' به برتری دست یابد.
در بازی دوم تیم های 'موبایل عرب' و 'سوله استرآباد' به مصاف هم رفتند که 'موبایل عرب' موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد.
در سومین بازی تیم های 'فروشگاه ورزشی پرسپولیس' و 'شهرداری گرگان' درمقابل هم قرار گرفتند که فروشگاه ورزشی پرسپولیس موفق شد با نتیجه 6 بر 4 حریف را از پیش رو بردارد.
پیش از این تیم 'استرآباد' در نخستین بازی از مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 5 بر 4 تیم 'شهدای زیارت' را مغلوب کرده بود.
در مرحله نیمه نهایی تیم های شهدای جلین، موبایل عرب، فروشگاه ورزشی پرسپولیس و استرآباد حضور دارند.
مرحله نیم نهایی شامگاه سه شنبه برگزار می شود و از ساعت 21 و 45 دقیقه تیم های استرآباد و شهدای جلین به مصاف هم خواهند رفت و در بازی دوم از ساعت 22 و 45 دقیقه تیم های موبایل عرب و فروشگاه ورزشی پرسپولیس مسابقه می دهند.
در رقابت های فوتسال جام رمضان شهرستان گرگان در سال جاری در مرحله مقدماتی 24 تیم در هشت گروه سه تیمی حضور داشتند که رقابت های خود را به صورت دوره ای برگزار کردند و پس از انجام 24 بازی تیم های اول و دوم گروه های هشت گانه به مرحله یک هشتم نهایی و حذفی راه یافتند.
3014/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.