محمد ابراهیم جرجانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این انتخاب با مشورت کمیته فنی کمیسیون و کارشناسان و پیشکسوتان بسکتبال و از سوی شهرداری گرگان انجام شد و بزودی حکم وی ابلاغ می شود.
وی با اشاره به اینکه کلاسنگیانی سال گذشته به عنوان عضو کادر فنی در کنار تیم حضور داشت و کارمند شهرداری گرگان است، اظهار کرد: 'اسدالله کبیر' از پیسکسوتان بسکتبال گرگان نیز به عنوان مدیر فنی تیم انتخاب شد.
عضو شورای شهر گرگان در خصوص بودجه تیم نیز گفت: در قالب بودجه 80 میلیارد ریالی سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری گرگان مبلغ 25میلیارد ریال برای ورزش حرفه ای تصویب شده است.
وی افزود: تنها تیم شهرداری گرگان در سطح حرفه ای بسکتبال بوده و بودجه مصوب در اختیار این تیم قرار می گیرد.
سرمربی جدید تیم بسکتبال شهرداری گرگان نیز ضمن تائید انتخابش گفت: در جلسه ای که با شهردار گرگان به عنوان مدیرعامل تیم داشتم، این مسئولیت برعهده من نهاده شد.
حمیدرضا کلاسنگیانی افزود: منتظر ابلاغ کتبی این مسئولیت هستم تا زودتر در خصوص کادر فنی، بازیکنان و شرایط تمرینی تیم تصمیم لازم اتخاذ شود.
کلاسنگیانی که سابقه حضور در تیم ملی بسکتبال ایران را در سالیان دور دارد، رییس هیات بسکتبال گرگان است.
وی همچنین سال گذشته به عنوان مدیر فنی تیم و در گذشته به عنوان مربی این تیم فعالیت داشته است.
اسدالله کبیر مدیر فنی تیم بسکتبال شهرداری گرگان هم سابقه حضور در تیم ملی به عنوان بازیکن و سرمربی در رده های مختلف سنی را دارد و چندین فصل هدایت تیم شهرداری را برعهده داشت.
تیم بسکتبال شهرداری گرگان فصل گذشته با هدایت 'سیدزمان حسینی' به مرحله پلی آف راه یافت، اما نتوانست جواز حضور در مرحله نیمه نهایی و نهایی را به دست آورد.
3014/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.