در پیام آیت الله سید کاظم نورمفیدی آمده است: بار دیگرحضور یکپارچه و متحد مردم روزه دار و فهیم گلستان با قلوبی سرشار از معنویت و درک ضیافت الهی همگام با خیل عظیم ملت وفادار ایران اسلامی و دیگر مسلمانان و آزادی خواهان جهان در راهپیمایی باشکوه روز قدس نشان از دریافت عمق پیام و تدبیر تاریخی حضرت امام خمینی(ره) و لبیک به ندای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)و نمادی از نفرت عمومی دنیای اسلام از جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی، امریکای جنایتکار، تروریست های تکفیری و حامیان آنها است.
امام جمعه گرگان افزوده است: شما مردم عزیز شهرها و روستاهای مختلف استان امسال نیز با فریادی رسا، حمایت قاطع خویش را از آرمان های انقلاب اسلامی وامام راحل و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)به نمایش گذاشتید و بار دیگر به جهانیان ثابت کردید از مدافعان راستین دفاع از ملت مظلوم فلسطین هستید.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری گفته است: این حضور حماسی را ارج نهاده و از آحاد امت آگاه,و همیشه در صحنه گلستان که در خلق این حماسه عظیم سهیم بودند و نیز ادارات و نهادهای دست اندرکار برگزاری این مراسم باشکوه تقدیر و تشکر نموده، از خداوند منان توفیقات روز افزون همگان و اقتدار و عزت و پایندگی اسلام و مسلمین و نابودی رژیم اشغالگر قدس را مسئلت دارم.
به گزارش ایرنا راهپیمایی روز جهانی قدس روز گذشته (آخرین جمعه ماه رمضان 97) در 41 نقطه شهری و روستایی استان گلستان برگزار شد.
 **قدردانی استاندار گلستان از حضور آگاهانه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس
استاندار گلستان در پیامی از حضور انقلابی، باشکوه و آگاهانه مردم ولایت مدار گلستان در راهپیمایی روز جهانی قدس قدر دانی کرد.
در پیام سید مناف هاشمی آمده است: روز جهانی قدس، روز مقابله مستضعفان جهان علیه مستکبران است و همانگونه که امام خمینی (ره) فرمودند فلسطین پاره تن اسلام است و همه باید در راستای احقاق حقوق ملت فلسطین گام بردارند.
استاندار گلستان افزوده که امروز حضور پر رنگ و معنا دار مردم روزه دار ایران اسلامی بویژه در استان گلستان نشان از عمق نوع دوستی و ولایت مداری آنان دارد.
هاشمی افزوده است: مردم روزه دار در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ثابت کردند که حامی واقعی آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی، امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هستند و ملت مظلوم و بی دفاع فسطین را هرگز تنها نخواهند گذاشت.
درادامه پیام استاندار گلستان می خوانیم که اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از حضور آگاهانه و مدبرانه گلستانی ها در راهپیمائی روز جهانی قدس، امیدوارم هر چه روزتر شاهد آزادی فلسطینیان از زیر بار ستم غاصبان رژیم صهیونیستی و هم پیمانانش باشیم و این پیروزی زمینه ای برای انقلاب جهانی حضرت ولیعصر(عج) باشد.
1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.