به گزارش ایرنا سازمان بسیج رسانه گلستان در آستانه روز جهانی قدس با انتشار بیانیه ای با تاکید بر حضور فعالان رسانه های استان در راهپیمایی سراسری، اعلام کرد که صدای عظمت و اقتدار ملت ایران را در مسیر آزادی قدس منعکس خواهند کرد.
در این بیانیه که روز پنجشنبه نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: با گذشت ٣٩ سال از اقدام مدبرانه معمار کبیر انقلاب اسلامی در نامگذاری این سال، هم اینک هر سال حضور مسلمانان و مدافعان مردم مظلوم فلسطین در راهپیمایی روز قدس باشکوه ‌تر می‌شود.
در بیانیه می خوانیم: تقارن ایام ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی و روز جهانی قدس، اندیشه‌های امام(‌ره) ‌را به جامعه یادآور می‌شود و ما اصحاب رسانه استان در مسیر اعتلای این حرکت نورانی هم قسم می‌شویم تا با فریاد آزادی و تا زمان ایجاد تمدن اسلامی دست از روشنگری برنداریم.
در این بیانیه بر حضور گسترده اصحاب رسانه گلستان در راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید شده است.
بسیح رسانه گلستان افزوده است: آزادی بیت‌ المقدس و رهایی ملت مظلوم و بی‌دفاع فلسطین از سلطه اشغالگران صهیونیستی از آرمان بلند انقلاب اسلامی و راهبرد سرنوشت‌ساز امام راحل و مقام عظمای ولایت برای جهان اسلام بوده و از تمامی ظرفیت‌های رسانه‌ای برای مخابره شدن این پیام الهی استفاده خواهیم کرد.
همچنین ادارات و نهادها، مراکز آموزش عالی و حوزوی مستقر در گلستان در آستانه روز جهانی قدس با صدور بیانیه های جداگانه، مردم همیشه در صحنه این خطه از کشور را به شرکت پرشور در راهپیمایی دعوت کردند.
مختار مهاجر رئیس سازمان جهادکشاورزی گلستان در بیانیه ای، شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس و حمایت مادی و معنوی از مردم مظلوم فلسطین و مبارزین مقاومت را پیروی از سنت الهی 'ان تنصرا... ینصرکم» دانست.
حجت الاسلام سیف الله سهرابی مدیرکل اوقاف گلستان نیز ضمن دعوت مردم به شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: این روز بیادماندنی، روز فریاد امت اسلامی علیه تمام بی عدالتی وظلم صورت گرفته نسبت به مردم فلسطین است.
سازمان تبلیغات اسلامی گلستان نیز در بیانیه ای با اشاره به اینکه نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی امام خمینی (ره) ابتکار هوشمندانه ای بود، از مردم روزه دار استان دعوت کرد که بار دیگر ضمن تجدید پیمان با آرمان های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و فریاد رسای خود در حمایت از ملت ستمدیده فلسطین را به گوس جهانیان برسانند.
همراه این این بیانیه ؛ کانون مداحان، شورای هیات های مذهبی، موسسات و مراکز قرآنی، اتحادیه انجمن های اسلامی، مجمع کانون های فرهنگی و جمعیت بانوان فرهیخته گلستان نیز از مردم برای شرکت در این راهپیمایی دعوت کردند.
6204/3014/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.