سرهنگ محمدرضا سراوانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در یکی از این تصادف ها که روز گذشته در نزدیکی سه راهی روستای داشلی برون به وقوع پیوست، یک دستگاه وانت مزدا دو کابین که راننده آن ساکن روستای کرند بوده و به سمت گنبد در حال حرکت بود، با یک دستگاه موتورسیکت برخورد می کند.
وی افزود: در اثر این تصادف که به گفته کارشناسان پلیس راه، انحراف به چپ راننده وانت علت تامه آن بوده، راکب 43 ساله موتورسیکلت که ساکن روستای شوردگش بوده در دم فوت کرد و در این زمینه پرونده تشکیل و وسایل نقلیه با پارکینگ منتقل شدند.
فرمانده هنگ مرزی انرک از وقوع تصادفی دیگر در این جاده در حوالی روستای خیرخواجه نجف در شب گذشته خبر داد و گفت: در این تصادف که بین یک دستگاه وانت مزدا و یک دستگاه تراکتور بوده دو نفر مجروح شدند.
سرهنگ سراوانی گفت: در این تصادف هردو وسیله نقلیه در یک مسیر درحال حرکت بودند که بنا به اعلام پلیس راه بی احتیاطی هر دو راننده باعث وقوع تصادف شده و دو مجروح حادثه که از ناحیه سر، گردن و دست زخمی شده بودند توسط عوامل اورژانس 115 به بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس منتقل شدند.
هنگ مرزی اترک مسئولیت حراست از مرزهای ایران با ترکمنستان در محدوده استان گلستان به طول تقریبی 350 کیلومتر را برعهده دارد و مقر فرماندهی آن در گنبدکاووس مستقر است.
1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.