به گزارش ایرنا، محمود سالاری ظهر یکشنبه در مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره) افزود: 14 خرداد سالروز وفات بزرگمردی است که در تاریخ جهان توانست با همتی بی بدیل، تلاشی چندین ساله و استواری نسبت به عقاید خود از سال های 42 و 43 نهضت انقلاب اسلامی را شکل دهد.
سالاری در ادامه بیان کرد: در این مسیر همه دنیا مطمئن بودند که سرانجامی روشن در انتظار این حرکت انقلابی است و بسیاری از مفسرین در آن زمان بارها و بارها اذعان داشتند که این نهضت در مقابل طاغوت به پیروزی خواهد رسید.
فرماندار رامیان افزود: امام خمینی (ره) آنقدر روشن بین بودند که در پایان زندگی خود نیز با اطمینان خاطر این دنیا را ترک کردند و اینک وظیفه حفظ و نگهداری از انقلاب با مسئولیتی سنگین بر دوش ما قرار دارد.
وی با بیان اینکه مسئولان باید تلاش نمایند مراسم مربوط به بنیانگذار انقلاب اسلامی را از دولتی بودن به سمت مردمی بودن سوق دهند، افزود: مردمی کردن آیین های بزرگداشت ارتحال امام راحل همسو با راه ایشان است.
سالاری با اشاره به نقش جوانان در انقلاب گفت: باید توجه داشت همراهان امام خمینی (ره) در آن زمان از جوانان و نوجوانان بودند و با اعتمادی که ایشان به این قشر داشتند، انقلاب از گذرگاه های سخت عبور کرد و ما نیز امروز باید با بهره جستن از آن تفکر، به جوانان فضای رشد و تکاپو در راستای توسعه مداری بدهیم.
با اشاره به در پیش بودن روز قدس گفت: وضعیت سیاسی جهان و بدعهدی های آمریکا ، روز قدس امسال را از اهمیت ویژه ای برخوردار کرده و در این برهه زمانی همه باید با حضور گسترده در روز قدس با امام و شهدا تجدید میثاق داشته باشیم.
به گزارش ایرنا، نماینده مردم شهرستان رامیان در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: امروز تمام نظام سلطه همه قدرت خود را برای نابودی انقلاب اسلامی ایران به کار گرفته است.
علیرضا ابراهیمی افزود: 217 شبکه فارسی زبان با موضوعات مختلف اعم از سیاسی، فرهنگی و اجتماعی درحال تولید برنامه و محتوا هستند تا این حرکت عظیم را به انحراف کشانده و نابود سازند.
وی گفت: اگر اندیشه های امام احل (ره) نبود امروز استقلالی نداشتیم و شایسته سالاری رویایی بود برای نیروهای مستعد که در حاشیه قرار دارند.
وی در ادامه بیان کرد: امروز نخبگان و اندیشمندان جامعه باید در راستای فراگیری و انتقال اندیشه های امام خمینی (ره) قدم برداشته و در پاسداری از نظام از هیچ کوششی دریغ ننمایند.
نماینده مردم رامیان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نباید کم کاری های مسئولان را به پای انقلاب و نظام نوشت و همه وظیفه داریم با تفکیک موضوعات، از اصل انقلاب اسلامی حمایت و حفاظت کنیم.
9433/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.