به گزارش روز چهارشنبه ایرنا سید مناف هاشمی در این احکام؛ حبیب الله سیفی را به عنوان سرپرست اداره کل امنیتی و انتظامی استانداری، مجتبی جمالی را به عنوان سرپرست دفتر مدیریت بحران استانداری و سید خالق سجادی را به عنوان سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری معرفی کرده است.
استاندار گلستان در احکام دیگری؛ حاجی نظر شیرمحمدلی را به عنوان سرپرست بخشداری داشلی برون شهرستان گنبدکاووس و سید صادق شیرنگی را به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان علی آباد منصوب کرد.
در این احکام آمده که امید است با اتکال به خداوند متعال در اجرای فرامین مقام معظم رهبری و تحقق سیاستهای دولت تدبیر و امید، با رعایت قانون مداری و اعتدال و بهره گیری از تجربیات ارزنده در تنظیم برنامه ها و برقراری تعامل سازنده با همه عناصر موثر درون و برون سازمانی با هماهنگی اینجانب در جهت دستیابی به اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق و موید باشید.
به گزارش ایرنا استاندار گلستان چند روز قبل هم سرپرست فرمانداری گرگان، سرپرست معاونت فرمانداری کردکوی، سرپرست معاونت فرمانداری کلاله، سرپرست بخشداری وشمگیر شهرستان آق ‌قلا، سرپرست بخشداری مرکزی رامیان و سرپرست معاونت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری را معرفی کرده بود.
سیدمناف هاشمی 19 مهرماه سال 96 استاندار گلستان شد، او پس از سید ابراهیم درازگیسو، علی اصغر احمدی، محمدهاشم مهیمنی، علی محمد شاعری،یحیی محمودزاده،جواد قناعت و حسن صادقلو، هشتمین استاندار این استان شمالی است.
گلستان نام جدید سرزمین تاریخی است که تا سال 1376 بخشی از استان مازندران بود، اما در آن سال به صورت استانی مستقل درآمد و شهرستان گرگان به عنوان مرکز آن برگزیده شد.
3091/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.