به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم نورانی که دوشنبه شب در مسجد آخوند طلابی شهر گنبدکاووس برگزار شد، علاوه بر قرائت آیاتی از قرآن توسط این قاری ممتاز افغانستان، چندتن از قاریان نوجوان و جوان گنبدی نیز به برای حاضرین آیاتی از قرآن را قرائت کردند.
در این مراسم معنوی که باحضور امام جمعه گنبدکاووس، چند تن از اعضای شورای اسلامی این شهر و برخی علما و روحانیون و مسئولان این شهرستان برگزار شد، گروه تواشیح مکتب المهدی (عج) گنبدکاووس نیز به اجرای برنامه پرداخت.
به گزارش ایرنا، رییس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس نیز قبل از آغاز این محفل نورانی در سخنانی با تبریک ماه مبارک رمضان، برنامه های قرآنی پش بینی شده در این ماه را تشریح کرد.
حجت الاسلام و المسلمین علی فتحی گفت: در این ماه علاوه بر جزء خوانی قرآن در تمامی مساجد و حسینیه ها، 10 کرسی تلاوت قرآن باحضور قاریان برتر کشور و استان در مساجد و مصلی نماز جمعه گنبدکاووس برگزار می شود.
وی افزود: اعزام 50 قاری شهرستانی به مساجد برای محافل جز خوانی قرآن، برگزاری 40 جلسه تفسیر قرآن و اهدای 450 جلد کتاب آسمانی قرآن به مساجد و مدارس علوم دینی از دیگر برنامه های اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس در ماه مبارک رمضان است.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
1860/3039/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.