به گزارش خبرنگارایرنا، محمد حمیدی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کلاله ادامه داد: دشمن با ایجاد تفرقه وتنش بین مردم، مسئولان و تحمیل اختلافات قومی و مذهبی برای اجرای برنامه ها و توطئه های خود تلاش می کند.
فرماندار کلاله تاکید کرد: با توجه به شرایط حساسی که داریم ضمن حفظ اتحاد و همدلی خود، طرح حمایت از کالای ایرانی و اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری را باید به اجرا بگذاریم.
وی همچنین به تولیدکنندگان توصیه کرد: با تولید کالاهای مرغوب و با کیفیت، انگیزه های لازم را برای خرید و حمایت از کالاهای ایرانی فراهم نمایند.
حمیدی در ادامه به فرا رسیدن زمان برداشت محصول گندم، جو و کلزا اشاره کرد وگفت: زمان برداشت این محصولات محدود است وامور مرتبط به آن نیز حساسیت های خاص خودرا دارد و علاوه بر جهاد کشاورزی و اداره غله، کلیه دستگاه های اجرایی این شهرستان با هدف حمایت از کشاورزان، همکاری های لازم را داشته باشند.
فرماندار کلاله از تشکیل کمیته برداشت محصول گندم و کلزا دراین شهرستان خبرداد و اعلام کرد: اعضای این کمیته به مدیریت معاون فرماندار در زمان برداشت محصولات یاد شده، 24ساعته به تمام امور برداشت، حمل ونقل و مراکز خرید نظارت مستقیم خواهند داشت.
در ادامه این جلسه، امام جمعه کلاله کلاله با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان وسالگرد حماسه آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد:ماه رمضان ماه مهمانی ویژه خداوند برای بندگانش است.
حجت الاسلام والمسلمین رضاکشیری به فضیلت های روزه داری و مواردی که زمینه ابطال روزه را فراهم می کنند اشاره کرد.
امام جمعه کلاله خطاب به مدیران دستگاه های اجرای، گفت: شما مدیران و مسئولین علاوه بر روزه داری ودوری از هرگونه گناه و منکرات، با حضور در نماز جمعه که پایگاه اسلام است برای سایر شهروندان باید الگو باشید.
به گزارش ایرنا، در این جلسه از علی علیزاده مدیر جهادکشاورزی کلاله، ناصرقربانی مدیراجرایی و محمد عشری دهیار روستای صوفیان که در برگزاری بهینه سیزدهمین جشنواره ملی اسب اصیل ترکمن در روز 19 اردیبهشت امسال در روستای صوفیان نقش اساسی داشته اند با تقدیم تندیس ویژه این جشنواره تجلیل شد.
شهرستان کلاله با افزون بر130هزارنفر جمعیت در شرق استان گلستان قرار دارد.
/1860/7478
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.