محمدرضا طالقانی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: وقوع نزاع و درگیری درهیچ کشوری زیبنده و شایسته ورزش نیست، باید ورزشکاران را طوری تربیت کنیم که به سمت اخلاق و مرام پهلوانی سوق داده شوند.
وی گفت: این گونه اتفاقات برای ورزش ما قابل قبول نیست و باید این مساله با رویکرد و روش خاصی کارشناسی و برای آن تدبیری شود.
طالقانی ادامه داد: این بداخلاقی ها نتیجه مسائل دیگری در حوزه کشتی بوده و باید ریشه این اتفاقات شناسایی و به طور کامل مورد بررسی قرار گیرد.
رییس اسبق فدراسیون کشتی که برای شرکت در آئین پایانی سومین المپیاد ورزشی استان گلستان به گرگان سفر کرده است، افزود: در شرایط کنونی و با مشکلات بودجه ای؛ فعالیت در حوزه ورزش سخت تر شده و منابع موجود دیگر پاسخگوی طرح ها و برنامه های مدیران نیست.
وی ادامه داد: توجه به ورزش نوجوانان گره گشای مشکلات در بخش قهرمانی ما خواهد بود و هر موقع به ورزش پایه توجه کنیم پاسخ آن را با کسب مدال در مسابقات معتبر می گیریم.
به گزارش ایرنا اواخر هفته گذشته در رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی در وزن 87 کیلوگرم ، سعید عبدولی و ایمان انصاری در حالی مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه به دلیل درگیری 2 کشتی گیر روی تشک نیمه تمام باقی ماند.
7333/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.