به گزارش روزچهارشنبه ایرنا معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان کشور در مراسم تکریم و معرفه مدیر آموزش و پرورش مرکز گلستان گفت: وزارت آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان برای رسیدن به سند 1404 کشور، برنامه و نقشه راه دارند که در برخی موارد مشابه و در امتداد یکدیگر است.
حبیب صفرزاد افزود: دانشگاه فرهنگیان به نوعی تضمین شغل معلمی را برای دانشجویان خود دارد.
وی ادامه داد: در سال های گذشته یکهزار دانش آموز با رتبه های تک رقمی و 2 رقمی در این دانشگاه پذیرش شدند.
صفرزاد همچنین گفت: امروز یکی از دغدغه فرهنگیان مساله معیشت، حقوق، دستمزد و مزایای آنان است و نباید طوری در این حوزه رفتار شود که شان و شخصیت و جایگاه معلمان به علت مشکلات معیشتی آسیب ببیند.
به گزارش ایرنا بهجت تربتی نژاد مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان گرگان، پیش از این رییس پردیس امام خمینی (ره) دانشگاه فرهنگیان گلستان بود.
در شهرستان گرگان افزون بر 70 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی مشغول فراگیری علم و دانش هستند و حدود 10 هزار فرهنگی شاغل و بازنشسته در زیر مجموعه آموزش و پرورش مرکز استان گلستان قرار دارند.
همچنین طی حکمی از سوی احسان گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش گلستان 'قدرت الله نظری' مدیر پیشین اداره آموزش و پرورش شهرستان آق قلا، به عنوان معاون پشتیبانی اداره کل منصوب شد.
در مراسمی که با حضور فرماندار آق قلا و شماری از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد از خدمات چهارساله قدرت الله نظری تجلیل و 'محمود نسرکانی' به عنوان مدیر آموزش و پرورش این شهرستان معرفی شد.
آق قلا از توابع استان گلستان بوده و در 15کیلومتری شمال گرگان واقع است.
3014/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.