کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش گنبدکاووس روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این مسابقات از 12 اردیبهشت آغاز شد و شب گذشته با معرفی تیم ها و نفرات برتر پایان یافت.
احمد صفرخانی افزود: این مسابقات در سه رشته 'فوتسال، والیبال و تنیس روی میز' ویژه فرهنگیان آقا با مشارکت 348 نفر و در دو رشته 'هفت سنگ و تنیس روی میز' ویژه فرهنگیان خانم با مشارکت 55 نفر در دو سالن ورزشی تختی و مشکات گنبدکاووس برگزار شد.
وی اضافه کرد: پس از پایان مسابقات در رشته فوتسال آقایان، تیم های ' شهید عسگری، شهید ایمری و کارشناسی تربیت بدنی' به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند و در رشته والیبال تیم های 'غیردولتی بصیر، سینا و شهید دیودل' به ترتیب اول تا سوم شدند.
صفرخانی اضافه کرد: در رشته تنیس روی میز نیز یونس آهار مقام اول، محمد بدراق دوم و سهراب شیرزاد و شهرام سقالی مشترکا سوم شدند.
کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش گنبدکاووس درخصوص نتایج مسابقات ورزشی بانوان فرهنگی نیز گفت: در رشته 'هفت سنگ' که با شرکت 40 ورزشکار در قالب 6 تیم برگزار شد تیم های 'بنت الهدی، کارشناسی تربیت بدنی و کمک جعفربای' به ترتیب اول تا سوم شدند.
وی افزود: در رشته تنیس روی میز نیز که با شرکت 15 نفر برگزار شد، مریم رحمانی از مدرسه بهاران مقام اول را کسب کرد، سکینه توفیقی از نمونه دولتی بصیرت دوم و زینب یازرلو از مدرسه بهاران و فریده کر از مدرسه کوثر آق آباد مشترکل سوم شدند.
صفرخانی اضافه کرد: به تیم ها و نفرات برتر این دوره از مسابقات حکم قهرمانی و هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و آموزش و پرورش آن حدود 70 هزار دانش آموز و سه هزار و 500 فرهنگی شاغل دارد.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.