به گزارش خبرنگار ایرنا نیره پیروزبخت روز سه شنبه در نشست آموزشی مشورتی مدیران ستادی و استانی این سازمان در گرگان با بیان اینکه استاندارد پیش از این مقدمات حمایت از کالای ایرانی را فراهم کرده است، افزود: امسال همه باید برای حمایت از کالای ایرانی عزم خود را جزم کنیم.
وی اظهار کرد: تولیدکنندگان داخلی علاوه بر تلاش در ارتقا کیفیت محصولات و توان رقابت با مشابه خارجی، برنامه های اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار قرار دهند.
پیروزبخت، همچنین با اشاره به ضرورت حمایت از کالای ایرانی، امسال را سال شکوفایی سازمان ملی استاندارد ایران دانست و اظهار کرد: استاندارد به عنوان یکی از دستگاه های تاثیر گذار در تحقق نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری؛ است.
وی با یادآوری سخنان رییس جمهور در جمع مدیران ارشد دولتی و اجرایی نیز گفت: کسب رضایت مردم، پیاده سازی دولت الکترونیک، حمایت از تولید کنندگان و شتاب بخشی به صدور مجوزهای کسب و کار باید سرلوحه کارها قرار گیرد.
رییس سازمان ملی استاندارد ایران همچنین به مدیران این مجموعه تاکید کرد که قانون ابلاغی جدید باید در سازمان اجرایی و نظام استانداردسازی مد نظر باشد.
به گزارش ایرنا نشست آموزشی مشورتی افزون بر 100نفر از مدیران ستادی و استانی سازمان ملی استاندارد ایران از امروز سه شنبه در گرگان مرکز استان گلستان آغاز شد و تا عصر چهارشنبه ادامه دارد.
3014/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.