دکتر سعید شکوه روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: در این همایش علمی یک روزه که فراخوان ارسال مقالات و آثار به دبیرخانه آن از چند ماه قبل انجام شد، 60 مقاله و 62 اثر درقالب پوستر ارائه می شود.
وی افزود: پس از فراخوان مقالات در مهلت داده شده، درمجموع 150 اثر به دبیرخانه همایش رسید که پس از بررسی توسط هیات داوران 60 مقاله و 62 اثر درقالب پوستر برای ارائه در روز همایش برگزیده شد.
دکتر شکوه اضافه کرد: جبر، آنالیز ریاضی، آمار و احتمال، هندسه، آنالیز عددی، تحقیق در عملیات، ریاضیات مالی، نظریه کد و رمز، ریاضیات فازی، نظریه کنترل و بهینه سازی، توپولوژی، منطق ریاضی، نظریه گراف و ترکیبات، آموزش ریاضی و معادلات دیفرانسیل و سیستم های دینامیکی از محورهای این همایش علمی هستند.
وی تصریح کرد: برگزاری این همایش علمی برای نخستین بار در بین دانشگاه های استان گلستان به میزبانی دانشگاه گنبدکاووس برگزار می شود که در ارتقای سطح علمی شرکت کنندگان موثر است.
به گفته رییس دانشکده علوم پایه و فنی مهندسی دانشگاه گنبدکاووس، هم اکنون این دانشکده در 17 رشته تحصیلی در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد 850 دانشجو دارد.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.