به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدعلی رحیمیان روز چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران و نمایندگان رسانه های ارتباط جمعی گنبدکاووس گفت: از 45 هیات ورزشی گنبدکاووس 36 هیات فعال می باشد که هیچ یک از این هیات ها برنامه و تقویم کاری مشخصی ندارند.
وی افزود: نداشتن برنامه از سوی هیات های ورزشی گنبدکاووس که ظرفیت های زیادی در حوزه ورزش دارد، سبب شده تا به بخش نخبه پروری، آموزش های علمی و آکادمیک و ارتقای دانش مربیان کمتر توجه شود.
رحیمیان اضافه کرد: بیشتر قهرمانی ها و مدال های کسب شده توسط ورزشکاران گنبدی از مسابقات درون و برون مرزی، براساس استعدادهای شخصی ورزشکاران بوده و هیات های ورزشی نقش کمتری در این حوزه داشته اند.
وی با اشاره به مشکلات سخت افزاری فضاهای ورزشی گنبدکاووس، تصریح کرد: برخی از این فضاها حتی از داشتن کمترین امکانات بهداشتی محروم هستند و سالن های ورزشی نیز یا در اختیار افراد حقیقی یا حقوقی و یا رشته های غیرمرتبط قرار داشته است.
رییس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس ادامه داد: براین اساس از هیات های ورزشی برنامه و تقویم کاری درخواست شده و هیات هایی که نتوانند این اقدام را انجام دهند، پیشنهاد تغییر آنان به استان داده می شود.
رحیمیان، توجه به آموزش همگانی و برگزاری کلاس های تخصصی برای ورزشکاران و مربیان با استفاده از مربیان برتر رشته های ورزشی، واگذاری سالن های ورزشی به صورت تخصصی به هیات ها و فعال کردن نایب رییس هیات های ورزشی که اختصاصا باید درحوزه ورزش بانوان کار نمایند را از مهمترین اولویت های کاری خود برشمرد.
وی که حدود سه ماه است مدیریت اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس را برعهده گرفته با اشاره به نقش و کارکرد رسانه های ارتباط جمعی، گفت: رسانه ها بایستی تنها واقعیت ها را منعکس نمایند.
رحیمیان اضافه کرد: اداره ورزش و جوانان چیزی برای مخفی کردن ندارد و رسانه ها باید با نگاه تیزبین خود مسائل را آنگونه که هست، منعکس نمایند و از انتشار نقدهای شخصی و حاشیه ای پرهیز نمایند.
وی تصریح کرد: رسانه ها قبل از انتشار مطلبی ابتدا در مورد آن تحقیق نمایند و از هیات ها و اداره ورزش و جوانان سوال نمایند تا اخبار صحیح به افکار عمومی که دانستن واقعیت ها حق آنان است، منتقل شود.
رییس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس ادامه داد: در چند ماه گذشته برخی تغییرات انجام شده که ممکن است به مذاق فرد یا افراد برکنار شده، خوش نیاید و بر این اساس بخواهند علیه مدیریت ورزش و جوانان شایعه پراکنی نماید.
رحیمیان گفت: لازمه هر گونه اصلاح و پیشرفت، تغییر است و یک مدیر حق قانونی دارد برای تحقق برنامه های خود تغییراتی را اعمال نماید و نمی شود، فردی که رییس هیات است، باشگاه داری هم بکند.
وی همچنین از برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان گنبدی که در مسابقات کشوری، آسیایی و جهانی موفق به کسب رتبه های اول تا سوم شدند و نیز مربیان قهرمان پرور این شهرستان پس از ماه مبارک رمضان خبر داد.
رحیمیان درخصوص برنامه های خود در حوزه جوانان نیز گفت: در این حوزه از ظرفیت همه تشکل های مردم نهاد شهرستان استفاده می شود و عملیات اجرایی خانه جوانان گنبدکاووس با مساعدت 10 میلیارد ریالی استانداری و تامین زمین مورد نیاز از سوی شهرداری، در آینده ای نزدیک آغاز می شود.
وی در خصوص پروژه نیمه تمام آکادمی والیبال گنبدکاووس نیز گفت: تکمیل این پروژه به 35 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که باید از منابع ملی تامین شود.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و به گفته رییس اداره ورزش و جوانان ، هشت هزار ورزشکار ساماندهی شده دارد.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.