به گزارش خبرنگار ایرنا مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی گلستان در این پیوند گفت: در این نمایشگاه تجهیزات و تاسیسات ؛ سیستم های سرمایشی و گرمایشی صنعت ساختمان ارائه شده است.
مهرداد یزدی اظهار کرد: همچنین همزمان سومین نمایشگاه درب و پنجره و تجهیزات وابسته به همراه هفتمین نمایشگاه تخصصی کاشی، سرامیک، سنگ های تزئینی، چینی و شیرآلات بهداشتی در این محل دایر است.
به گفته وی؛ در این نمایشگاه شرکت های تولیدی از ده استان و به مدت یک هفته محصولات خود را در معرض دید عموم قرار داده اند.
شانزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان در گرگان همه روزه از ساعت 16تا 22 شب آماده بازدید عموم است.
یزدی گفت: 30 واحد تولیدی فعال استان گلستان نیز در این نمایشگاه حضور دارند.
وی؛ ارائه دستاورد های نوین صنعت ساختمان و ایجاد بازار رقابتی بین شرکت های حاضر را به عنوان بخشی از اهداف برپایی نمایشگاه بیان کرد.
همچنین سید مجید حسینی رییس دفتر نظام مهندسی ساختمان گرگان و سید محمد مرتضوی عضو هیات رئیسه انجمن صنفی انبوه سازان گرگان در مراسم افتتاح این نمایشگاه سخنرانی کردند.
آنان از حضور نداشتن نمایندگان بخش های دولتی مانند استانداری، راه و شهرسازی و صنعت و معدن در آیین افتتاح نمایشگاه گله داشتند و خواستار توجه بیشتر به صنعت ساختمان شدند.
همچنین مباحثی مانند اصلاح قانون های غیر حمایتی، جلوگیری از تحمیل مالیات های مضاعف در برخی از حوزه های صنعت ساختمان و نیز کمک به ایجاد رونق پایدار در بازار مسکن به عنوان بخشی از مطالبات فعالان این حوزه مطرح شد.
7333/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.