به گزارش ایرنا، این هفته از مسابقات با شرکت 61 راس اسب در هفت دور مختلف به مسافت 1000 و 1700 متر برگزار شد و در کورس نخست که مخصوص اسب های ترکمن سه تا پنج ساله صفر تا 6 امتیاز بود، اسب استاربوی اول شد و اسب های سورنا بارانی و سیلور استار خجم دوم و سوم شدند.
اسب های تروبرد دو ساله مبتدی در کورس دوم رقابت کردند که در پایان اسب تونیکس زودتر از خط پایان
گذشت و در پی اسب های گلدبلک و هیراد عناوین دوم و سوم را از آن خود کردند.
اسب سامرسا قهرمان دور سوم مسابقات در میان اسب های دوخون سه تا چهار ساله 36 تا 46 امتیاز شد، اسب طاهاهورس دوم شد و ماکان به عنوان سومی این دور بسنده کرد.
مشتاقان ورزش اسبدوانی در دور چهارم هفته دهم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس شاهد رقابت اسب های تروبرد سه تا پنج ساله 36 تا 48 امتیاز بودند که در ان اسب های آرس ، لیدی هج و جنی وان به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.
در دور پنجم، رقابت اسب های دوخون سه تا چهار ساله 16 تا 22 امتیاز برگزار شد که در انتها اسب داگلاس مقام قهرمانی را از آن خود کرد و اسب های فرسام 2 و بادیگارد به ترتیب دوم و سوم شدند.
اسب های گل نسیم، گلدبوی و ایلیا به ترتیب عناوین اول تا سوم دور ششم این هفته از مسابقات در میان اسب های دوخون سه تا چهار ساله 8 تا 14 امتیاز را کسب کردند
در آخرین دور این هفته از مسابقات که در گروه اسب های دوخون سه تا چهار ساله 2 تا 6 امتیاز برگزار شد، اسب کورلین عنوان نخست را کسب کرد و اسب های بایرام خان و طوفنده کالیفورنیا کروم دوم و سوم شدند.
در پایان این مسابقات مبلغ 904 میلیون و 750 هزار ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده تعلق گرفت.
به گزارش ایرنا و بر اساس برنامه ریزی انجام شده از سوی هیات سوارکاری گنبدکاووس فردا (جمعه) آخرین هفته مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس موسوم به هفته قهرمانی برگزار و پرونده این مسابقات بسته می شود.
1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.