به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمدرضا ابراهیمی درخطبه های این هفته نماز جمعه در جمع نماگزاران گنبدی اظهار کرد: اگر براساس دین و شریعت حرکت کنیم، هیچ گزندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد نخواهد شد.
وی افزود: نظام استکباری همیشه به دنبال تضعیف ایران بوده و در این مسیر نقشه های فراوانی نیز کشیده که یکی از آنها خدشه وارد کردن به محیط خانواده به عنوان اصلی ترین نهاد اجتماعی است.
وی افزود: برنامه های شبکه های ماهواره و فضای مجازی از نقشه های استکبار جهانی برای لطمه زدن به بنیاد خانواده است و با این ابزارها محیط گرم خانواده به فضایی سرد، دور از گفت و گو و صرفا در کنار هم زیستن تبدیل شده است.
امام جمعه موقت گنبدکاووس خاطرنشان کرد: فقدان تعاملات گرم و سازنده در خانواده می تواند لطمات جبران ناپذیری را به افراد خانواده و در نتیجه جامعه وارد سازد و خوشبختانه مسئولان با اقدام درست جلوی فضای مجازی مسموم را گرفتند و با یک کار ارزنده در اولین اقدام به فضای مجازی خارجی نه گفتند.
حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به وقایع اخیر در خصوص برجام گفت: یک جمله از گذشته قابل گفتن است که ای کاش مسئولان در گفت و گو با طرف های خارجی به فرمایشات مقام معظم رهبری و خطوط قرمز ایشان توجه می کردند.
وی ادامه داد: بدعهدی آمریکا همیشه به مردم ایران ثابت شده است همانگونه که خوی درندگی گرگ برای گله گوسفندان ثابت است و نمی توان توقع عوض شدن این موضوع را داشت.
امام جمعه موقت گنبدکاووس بیان کرد: وضعیت کشور در حال حاضر مطلوب است زیرا دست آمریکایی ها و خصوصا ترامپ از مدت ها قبل برای جمهوری اسلامی رو شده بود.
وی گفت: ایران امروز قابل مقایسه با 40 سال گذشته نیست هرچند در همان مقطع نیز طبق گفته امام خمینی (ره) آمریکا هیچ غلطی نمی توانست بکند و امروز هم طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، استکبار هیچ غلطی نمی تواند بکند.
حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به بهانه تراشی های امریکا خاطرنشان کرد: حضور ایران در منطقه به عنوان مستشاری و به خواست برخی دولت های منطقه است ولی امریکا بنا به خوی استکباری خود در منطقه حضور دارد
به گزارش ایرنا، در پایان نماز جمعه این هفته گنبدکاووس در مصلی های اهل تشیع و تسنن این شهرستان، نمازگزاران با برگزاری راهپیمایی و سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، عهدشکنی دولت آمریکا در خروج یکجانبه از برجام با هدف جنگ روانی و فشار اقتصادی بر ملت ایران را محکوم کردند.
9433/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.