اسماعیل جبله روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این اردوی آماده سازی ورزشکاران گلستانی حضور ندارند، اما برای کسب تجربه تیم منتخب گلستان همراه ملی پوشان تمرین می کند.
وی بیان کرد: مربیان جوان و آینده دار گلستانی هم به محل برگزاری اردوی تیم ملی رفته و با تمرینات و روش های آماده سازی ورزشکاران آشنا می شوند.
رئیس هیات کاراته گلستان افزود: برگزاری این اردوی 5 روزه، فرصت مناسبی برای افزایش توان بدنی ورزشکاران و ارتقای علم و دانش مربیان کاراته گلستان است که امیدواریم با بهره گیری صحیح از آن، پایه های این رشته پرطرفدار در استان قوی تر شود.
جبله ادامه داد: کاراته گلستان در سال های اخیر، حرکت شتابان به سمت موفقیت و پیشرفت را آغاز کرده و با شناسایی استعدادها در رده های سنی پایه، روزهای درخشان تری در میادین مهم جهانی و بین المللی را انتظار می کشد، اما هنوز سن کاراته کاهای مدعی استان به رده امید نرسیده است.
وی گفت: پشتوانه سازی کاراته گلستان، تا چند سال آینده این استان را سرشار از قهرمانان و مدعیان کسب افتخارات بیشتر می کند و خلاهای ناشی از نبود ستاره در سبک و وزن های گوناگون را برطرف خواهد کرد.
رئیس هیات کاراته گلستان به پذیرش اردوی تیم ملی دختران در استان اشاره کرد و افزود: شرایط کاراته مردان گلستان راضی کننده است ،اما در بخش دختران نارسایی ها و کمبودهایی مشاهده می شود که برپایی این اردو با هدف کسب تجربه و اعزام به مسابقات گوناگون می تواند به رفع این مشکلات کمک کند.
اولین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی امید دختران 27 تا 31 اردیبهشت در استان گلستان برگزار می شود.
فائزه چیذری، مریم قنبرزاده، ادیبه گچ پز، فاطمه سعادتی، فاطمه صفری، زهرا بنیانی، زهرا حاجیان، نفیسه رضایی، صدیقه شاهرخی، آناهیتا یحیی پور، حنا امیری ،فاطمه احمدپور، سیده سوده خلیلی، آتوسا رضایی جو، مینا یوسفی، ملیکا احدی، فاطمه عباسی، سیما نوری، فاطمه طرازپور، شقایق واحدی، زهرا همت، محدیس دوستی زاده، محدثه هنرمند و نگین یزدگردی، شبنم واحدی، شنه کاظمی، زهرا خسروی، هدی صباغیان و شقایق امیدوند؛ ملی پوشان حاضر دراین اردو هستند.
حدود چهار هزار ورزشکار دختر و پسر در استان گلستان کاراته کار می کنند.
3091/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.