براساس اعلام روز دوشنبه پارک علم وفناوری گلستان به ایرنا سیدمناف هاشمی در نشست بررسی مشکلات این پارک اظهار کرد: مشکل فقدان فضای مناسب برای فعالیت های این پارک نیز طی 2 ماه آینده با همکاری بخش خصوصی رفع شود.
وی گفت: شرایطی فراهم شود تا سرمایه گذاران و صاحبان کسب و کار در حوزه مشاغل دانش بنیان، انگیزه حضور و سرمایه گذاری در این بخش را داشته باشند.
به گفته وی؛ زمین و فضای مورد نیاز پارک علم و فناوری گلستان در اطراف گرگان و آق قلا و یا شهرک های صنعتی اترک و گنبدکاووس پیش بینی و با مساعدت سازمان جهاد کشاورزی این مشکل رفع شود.
وی با بیان اینکه کسب رتبه 17 گلستان در میان شرکت های دانش بنیان کشور نشان دهنده ضرورت فعالیت های بیشتری است، افزود: در شهرک صنعتی آق قلا (محل استقرار پارک علم و فناوری استان) کارهای عملیاتی و تولیدی دانش بنیان در زمینه تولید مواد اولیه دارو، گیاه پزشکی و گیاهان دارویی در حال انجام است.
موسی حسام رییس پارک علم و فناوری گلستان نیز با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده به بیان مسائل و مشکلات این پارک پرداخت و گفت: کمبود امکانات زیرساختی و نداشتن فضای مناسب از جمله مشکلات این بخش بوده و نیازمند توجه بیشتر مسئولان ارشد استانی است.
افزون بر 46 شرکت دانش بنیان در استان گلستان فعالیت دارد.
3014/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.