به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم معنوی که روز دوشنبه در محل گلزار شهدای گمنام گنبدکاووس برگزار شد، فرماندار ویژه و برخی روسای ادارات این شهرستان به همراه جامعه معلمان و دانش آموزان، مزار پنج شهید گمنام این شهر را با گلاب عطرافشانی کردند.
در این مراسم معنوی که با قرائت قرآن و فاتحه و نیز مداحی همراه بود، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان انقلاب اسلامی بالاخص شهدای فرهنگی و در راس آن شهید آیت الله مطهری، گفت: امروز همه ما مدیون خون شهیدان هستیم و باید راه آنان را ادامه دهیم.
حجت الاسلام و المسلمین ابوالفضل دیلم با تاکید بر ضرورت انتقال آرمان ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی، شهیدان و امام راحل به نسل جوان، افزود: آموزش و پرورش در این حوزه رسالت مهم و سنگینی برعهده دارد.
وی اضافه کرد: امروز دشمنان انقلاب اسلامی از تقوا و معنویت نسل جوان ما می ترسد و بایستی تلاش کرد این معنویت و تقوا همواره در نسل جوان باقی بماند.
حجت الاسلام دیلم همچنین با اشاره به شخصیت دینی و علمی استاد شهید مطهری در پاسخ به شبهات دینی مطرح شده توسط خناسان، تصریح کرد: امروز جامعه اسلامی ما به شخصیت هایی مانند این استاد شهید که متاسفانه درجامعه تعداد آنان اندک است، بشدت نیاز دارد.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و آموزش و پرورش آن حدود 70 هزار دانش آموز و 3500 فرهنگی شاغل دارد.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.