عبدالرضا دادبود روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با هدف حمایت از محصولات و کالاهای فناورانه ملی که ماحصل استارتاپ های بومی است و نیز ایجاد نشاط در ایده پردازان جوان و بهره ‌مندی از ایده ‌های فناورانه در حوزه گردشگری ،این رویداد برگزار می ‌شود.
به گزارش ایرنا براساس استانداردهای استارتاپ ویکند، این رویداد یک برنامه 54 ساعته آخر هفته است که در آن گروهی ازعلاقمندان به راه اندازی کسب و کارهای نوپا، فناوران حوزه ‌های مختلف، هنرمندان گرافیست و صاحبان ایده گردهم آمده تا فرایند تبدیل ایده به محصول تجاری فناورانه را با همراهی مربیان مجرب و متخصص تجربه کنند و در نتیجه کار را به داوران ارائه دهند.
به گفته شهردار گرگان؛ ارتقای برند شهری گرگان، توسعه گردشگری الکترونیک و بررسی ایده های برتر گردشگری شهری نیز از اهداف این رویداد است.
وی گفت: مسوولیت دبیرخانه این رویداد به دفتر برنامه ‌ریزی، نظارت و ارزیابی شهرداری سپرده شده که با همکاری تیم گرگان استارتاپ و همراهی و حمایت تعدادی از مجموعه های دولتی و خصوصی در حال برنامه ‌ریزی و پیگیری است.
شهردار گرگان افزود: علاقمندان به ایجاد کسب و کارهای فناورانه در موضوعات مختلف مرتبط با گردشگری می توانند از طریق ثبت نام در سایت www.gorgansw.ir در این رویداد شرکت کنند.
وی با یادآوری انواع گردشگری شهری، بوم گردی و اکوتوریسم، گردشگری سلامت، گردشگری ورزشی اظهار کرد: گرگان دارای قابلیت های فراوانی در زمینه گردشگری است که محصولات فناورانه و خلاق برآمده از اینگونه رویدادها و استارتاپ ها برای ترویج و توسعه آن کمک کننده خواهد بود.
شهر گرگان مرکز استان گلستان افزون بر 350 هزار نفر جمعیت دارد و از مناطق گردشگری و زیبای شمال کشور است.
3014/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.