سرپرست جمعیت هلال احمر گلستان گفت: در این نمایشگاه دستاوردها و خدمات امداد و نجات این جمعیت به هنگام بروز سوانح ارائه شده است.
محمدعلی هروی در حاشیه گشایش این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ارائه تجربیات امدادگران استان در هنگام سوانح و حوادث از دیگر بخش های نمایشگاه است.
وی در خصوص برنامه های هفته هلال احمر نیز گفت: دراین هفته از امدادگران و جوانان داوطلب فعال در طرح نوروزی تجلیل و به 30 نفر از نجاتگران جمعیت درجه اعطا می شود.
به گفته وی؛ برگزاری برنامه ‌های تفریحی و آموزشی، اعزام اعضا به اردوهای تفریحی، نواخته شدن زنگ امداد در مدارس استان، نمایشگاه عکس خدمات هلال احمر در زمان حوادث، گشایش مرکز بینایی ‌سنجی در بندرگز و اهدا خون توسط کارکنان این جمعیت از دیگر برنامه‌ های این هفته است.
هروی همچنین از برگزاری مرحله استانی ششمین المپیاد آماده دادرس گلستان و معرفی تیم ‌های برتر در بخش دختران و پسران در اردوگاه مرحوم امیرمحمد قاسمی شهر دلند خبر داد و گفت: در این مرحله 140 نفر از اعضای پسر تیم‌ های برتر شهرستانی در قالب 10 تیم شرکت کردند که تیم ‌های دادرس آق‌ قلا، علی‌ آبادکتول و بندرترکمن اول تا سوم شدند.
وی با بیان اینکه جام بشردوستی به تیم دادرس پسران گنبدکاووس اختصاص یافت، افزود: در بخش زنان تیم های دادرس کلاله، گنبدکاووس و علی‌ آبادکتول اول تا سوم شده و گرگان برنده جام بشردوستی این مرحله از المپیاد شد.
در ششمین دوره طرح ملی دادرس سه هزار و 650 نفر از دانش‌ آموزان پایه هشتم مدارس دوره اول متوسطه استان گلستان شرکت داشتند.
3014/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.