به گزارش ایرنا، برگزاری این هفته از مسابقات در شش دور مختلف به مسافت 1000 و 1600 متر برنامه ریزی شده بود که کورس دوم به علت انصراف دادن تعداد زیادی از اسب های شرکت کننده و از نصاب افتادن آن، برگزار نشد.
کورس اول این هفته از مسابقات مخصوص اسب های ترکمن سه تا چهار ساله 16 تا 22 امتیاز بود که در آن اسب میراث بصیر به مقام اول دست یافت و اسب های آتش امین و ایران شاد بازرگان به ترتیب دوم و سوم شدند.
رقابت اسب های تروبرد سه تا چهار ساله مبتدی و نبرده در کورس سوم برگزار شد که نتیجه آن قهرمانی اسب ریو سانگ بود، اسب املیانو دوم شد و اسب فلوریا عزیزی به کسب مقام سوم بسنده کرد.
اسب شسلی وا قهرمان دور چهارم این هفته از مسابقات در گروه اسب های دوخون سه ساله مبتدی شد و در پی او اسب های پارما و راک استار به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند.
مشتاقان ورزش سوارکاری در دور پنجم هفته نهم مسابقات کورس بهاره گنبدکاووس شاهد رقابت اسب های تروبرد چهار تا شش ساله 24 تا 34 امتیاز بودند که با قهرمانی اسب ریو گالکسی به پایان رسید ، اسب جنی وان دوم شد و عنوان سومی به اسب ای پی ایندی رسید.
دور ششم با قهرمانی اسب دومنیک به پایان رسید و در این گروه که مخصوص اسب های دوخون سه تا چهار ساله 36 تا 46 امتیاز بود اسب سامرسا دوم شد و اسب چه گوارا مقام سوم را از آن خود کرد.
در پایان این مسابقات مبلغ 650 میلیون و 500 هزار ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده تعلق گرفت.
1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.