به گزارش روز سه شنبه ایرنا حسین دهقان در حاشیه آئین افتتاح درمانگاه شبانه روزی شهدای بندرترکمن اظهارکرد: این طرح در راستای سیاست‌های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در حوزه جمعیت اجرایی شده و امسال در مراکز بیشتری توسعه می یابد.
وی اضافه کرد: یکی از سیاست های موسسه بهره مندی مردم مناطق محروم و کم برخوردار از این خدمات است.
دهقان همچنین ارائه خدمات مددکاری برای افراد بی‌بضاعت، بیماران محروم و بیماران صعب‌العلاج را از دیگر خدمات این موسسه نام برد.
وی ادامه داد: با افتتاح درمانگاه شبانه‌روزی بندرترکمن تعداد مراکز درمانی در سطح کشور به 46 مرکز رسید که در راستای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به بسیجیان و اقشار محروم تلاش دارند.
به گفته وی؛ درمانگاه شبانه‌روزی شهدای بندرترکمن سومین مرکز درمانی موسسه تامین درمان بسیجیان در استان گلستان است و امسال چهارمین درمانگاه در شهرستان آزادشهر به بهره برداری می رسد.
وی به نامگذاری سال جاری با عنوان حمایت از کالای ایرانی از سوی رهبر معظم انقلاب نیز اشاره کرد و یادآور شد: یکی از افتخارات موسسه تامین درمان بسیجیان استفاده از تجهیزات پزشکی و اداری تولید داخل است.
به گزارش ایرنا ساختمان درمانگاه شهدای بندرترکمن دارای 750 مترمربع زیربنا بوده و در سه طبقه ساخته شده است.
برای ساخت این مرکز درمانی اعتباری افزون بر 15 میلیارد ریال از سوی بنیاد تعاون سازمان بسیج هزینه شده و بیشتر تجهیزات آن از تولیدات داخلی است.
این درمانگاه با 30 نفر پرسنل در بخش های دندانپزشکی، پزشک عمومی و متخصص، اورژانس و داروخانه به مراجعان خدمت رسانی می کند.
بندرترکمن در غرب استان گلستان واقع است، بیشتر ساکنان این شهرستان را هموطنان ترکمن تشکیل می دهند.
7333/6204/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.