به گزارش خبرنگار ایرنا، قرجه طیار عصر دوشنبه در مراسم گرامیداشت هفته جوان در گنبدکاووس افزود: بحث ایجاد منطقه آزاد در هشت نقطه کشور در یک ماه آینده در صحن علنی مجلس بررسی می شود که یکی از آن نقاط منطقه آزاد اینچه برون در استان گلستان است که با تصویب آن زمینه اشتغال هشت هزار نفر فراهم می شود.
وی در ادامه افزود: ایجاد اشتغال برای جوانان یکی از دغدغه های اصلی کشور است و در این حوزه در برنامه ششم توسعه، طرح های مناسبی دیده شده است.
وی با اشاره به ایجاد راه آهن شمال به شرق افزود: یکی از پتانسیل های منطقه، ایجاد خط آهن شمال به شرق کشور است که با گذر این خط آهن، فرصت های شغلی مستقیم و غیرمستقیم زیادی ایجاد خواهد شد.
طیار با اشاره به وضعیت ورزش گنبدکاووس بیان کرد: حمایت از ورزش منطقه جزیی از دغدغه های جوانان است و از همین رو تیم والیبال گنبد نیز با حمایت شهرداری گنبدکاووس به کار خود ادامه خواهد داد و امیدواریم با این تصمیم، شرایط ورزش پرطرفدار شهرستان بهبود یابد.
نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم از انرژی جوانان و تجربه بزرگسالان به عنوان دو محرک موفق استفاده کرده و این دو را با هم همراه سازیم، به‌طور حتم به دستاوردهای بزرگ و ایده‌آلی خواهیم رسید.
به گزارش ایرنا، فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس نیز در این مراسم گفت: اینگونه مناسبت ها برای بررسی و نگاه ویژه به امور جوانان می باشد، هرچند که در دیگر ایام نیز این رویه وجود دارد زیرا بهبود وضعیت جوانان از سیاست‌های نظام در سطوح کشوری و استانی است.
عبدالقدیر کریمی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در سال گذشته خاطرنشان کرد: در سال 96 جلسات متعدد مشورتی با حضور جوانان برگزار شد که در تمام آنها عنوان کردیم چنانچه طرح و یا ایده ای در سطح شهرستان از سوی جوانان مطرح شود، از آن استقبال و حمایت خواهیم کرد.
وی افزود: این رویه در مقابل نقد این قشر از جامعه نیز وجود دارد و تمام مسئولین و دستگاه‌ها از انتقادها درجهت بهبود خدمت رسانی استفاده خواهند کرد.
فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: این شهرستان به عنوان دومین منطقه از لحاظ جمعیتی و بزرگترین شهرستان از نظر وسعت در استان گلستان از پتانسیل های خاص بهره می‌برد و لازم است برای توسعه هرچه بهتر و بیشتر، همه کمک نمایند.
وی افزود: مسئولین اداره ورزش و جوانان نباید با توجه و تمرکز به حوزه ورزش، نسبت به بخش جوانان غافل شوند و می‌بایست این اداره با یک تقسیم بندی درست و سیاستگذاری مناسب، بخش جوانان را ساماندهی نماید.
کریمی پیشنهاد کرد که اداره ورزش و جوانان با ایجاد یک اتاق فکر در راستای پیگیری امور جوانان فعالیت نماید.
در پایان این مراسم از جوانان برتر و نخبه شهرستان گنبدکاووس که با بیش از 350 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است، تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
9433/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.