براساس اعلام دادگستری به ایرنا هادی هاشمیان روز دوشنبه در حاشیه سرکشی از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی آق قلا اظهار کرد: بانک هایی که سود بالاتر از نرخ اعلام شده بانک مرکزی برای تسهیلات از تولیدکنندگان استان دریافت می کنند شناسایی شده و به زودی دادستان مرکز استان با مسئولان این بانک ها دیدار و برای متخلفان پرونده تشکیل می شود.
رییس ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در گلستان افزود: نرخ بالای وام های بانکی سرمایه گذاری و توسعه واحدهای تولیدی در استان را با مشکل مواجه می کند که این امر با حمایت از کالای ایرانی منافات دارد.
وی در جمع تولید کنندگان شهرک صنعتی آق قلا همچنین اضافه کرد: هیچ بانک، واحد اجرای ثبت و واحد اجرای احکام دادگستری های استان حق ندارند واحدهای تولیدی فعال را تعطیل کنند.
هاشمیان ادامه داد: هر جا خلاف این تکلیف عمل شد سرمایه گذاران به دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی مستقر در اداره کل دادگستری گلستان برای رفع مشکل مراجعه کنند.
وی افزود: مشکلاتی که در حوزه اسناد مالکیت شهرک های صنعتی و یا تعارضات محیط زیست و واحدهای صنعتی وجود دارد نیز در ستاد اقتصاد مقاومتی و شورای حفظ حقوق بیت المال استان پیگیری می شود.
شهرستان آق قلا در شمال استان گلستان و در فاصله 15کیلومتری گرگان واقع است.
1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.