به گزارش ایرنا از دفتر امام جمعه گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی روز دوشنبه در دیدار جمعی از نمایندگان جامعه کارگری استان، اظهار کرد: هنوز برخی از مسئولان از جاذبه های تاریخی و طبیعی گلستان و نقش آن در توسعه اطلاع کافی ندارند.
امام جمعه گرگان اضافه کرد: در 40 سال گذشته کشور از مراحل مختلف عبور کرده و اکنون باید فکری برای جهانگردی و صنعت توریسم کنیم.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری همچنین برعلمی شدن کشاورزی استان تاکید کرد و افزود: سنتی بودن این بخش باعث شده که راندمان تولید کم باشد.
به گفته آیت الله نورمفیدی؛ در کشورهای دیگر از هر هکتار زیرکشت گوجه فرنگی 160 تن محصول برداشت می شود، اما راندمان تولید هر هکتار در ایران به دلیل علمی نبودن کشاورزی کشور 60 الی 70 تن است.
امام جمعه گرگان با یادآوری جایگاه کارگران در جامعه و تاثیر تلاش های آنان در توسعه اقتصادی کشور، برای ایجاد اشتغال و تامین معاش باید تولید و سرمایه گذاری همزمان رونق یابد.
نماینده ولی فقیه در گلستان همچنین فقدان ثبات اقتصادی و واردات را از مشکلات کشور برشمرد و گفت: این مساله باعث سردرگمی سرمایه داران برای سرمایه گذاری می شود.
11 اردیبهشت ماه به عنوان روز جهانی کارگر نامگذاری شده است.
6204/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.