به گزارش ایرنا در حکم روز دوشنبه سید مناف هاشمی آمده است: باتوجه به تجربه و تعهد جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست معاونت فرمانداری شهرستان بندرگز منصوب می شود.
امید است در سایه الطاف الهی و با بهره گیری از رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری و در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید با رعایت ضوابط و مقررات قانونی و تنظیم برنامه ها و برقراری تعامل سازنده با همه عناصر موثر درون و برون سازمانی با هماهنگی فرماندار در جهت دستیابی به اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق و موید باشید.
برهانی اولین بانوی معاون فرماندار در گلستان است، وی در دولت یازدهم به عنوان نخستین بخشدار زن استان به مدت سه سال و نیم بخشدار بخش مرکزی بندرگز بود.
عضو شورای اسلامی شهر بندرگز، مشاور فرماندار در امور بانوان و کارشناس سیاسی وانتظامی فرمانداری بندرگز از دیگر سوابق خانم برهانی است.
بندرگز با 50 هزار نفر جمعیت در غرب استان گلستان و در فاصله 42کیلومتری گرگان واقع است.
همچنین استاندار گلستان در احکام دیگری سرپرستان معاونت فرمانداری گُمیشان، بخشداری بخش مرکزی بندرگز و بخشداری سیجوال بندرترکمن را معرفی کرد.
وی در حکمی سید علیرضا حسینی را به عنوان سرپرست معاونت فرمانداری گمیشان منصوب کرد.
پیش از این و از مهر 93 تاکنون مهدی کمال غریبی معاون فرماندار این شهرستان بود.
در حکم دیگری از سوی استاندار گلستان؛ سید مهدی حسینی نوکنده به عنوان سرپرست بخشداری بخش مرکزی بندرگز منصوب شد.
هاشمی همچنین در حکمی حمید رضا هزار رستمی را به عنوان سرپرست بخشداری بخش سیجوال بندرترکمن معرفی کرد، پیش از این حسن ایرجی در این مسئولیت فعالیت داشت.
گمیشان با حدود 70 هزار نفر جمعیت در شمال غرب گلستان واقع است، بندرترکمن نیز درغرب استان و در فاصله 45کیلومتری گرگان قرار دارد.
7333/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.