به گزارش روز شنبه ایرنا در پایان دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی، تیم شرکت بهنوش 2بر یک مقابل تیم سالمی و وکیلی تن به شکست داد و از حضور در دور بعدی رقابتها بازماند.
در دیگر بازی تیم اتو لنت سعید گنبد2برصفر مقابل تیم سامانه 3030 به برتری رسید، در سومین دیدار تیم اوج رامسر با نتیجه 2بر1 در مقابل هتل کانیار علی آباد 1 به برتری رسید و به جمع چهار تیم مرحله نیمه نهایی صعود کرد.
در آخرین دیدار این مرحله که عصر جمعه برگزار شد هتل کانیار علی آباد 2 با نتیجه 2 بر صفر در مقابل تیم شیرینی پاسارگاد بندرترکمن پیروز شد و صعود کرد.
درهمین پیوند صبح امروز شنبه برای مشخص شدن تیم های فینالیست این دوره ابتدا اتو لنت سعید گنبد با ترکیب فرخی -توکلی به مصاف تیم سالمی - وکیلی (به دلیل عدم توافق با اسپانسرها این زوج به نام خودشان در این بازیها حضور دارند ) می رود و در دومین دیدار اوج رامسر با ترکیب پورعسگری - سلاق به مصاف هتل کانیار ب با ترکیب رئوفی -میرزاعلی خواهد رفت.
از حاشیه های دومین روز این رقابت ها صعود تیم پرویز فرخی به جمع 4 تیم برتر بود. فرخی با حدود 50 سال سن به عنوان یکی از پرطرفدارترین والیبالیست ساحلی استان و ایران در سه ده اخیر محسوب می شود. اسپک ها و دفاع های فرخی در دیدارهای اخیر با تشویق های پرشور و مستمر تماشاگران همراه بود.
به گزارش ایرنا همچنین پخت و فروش غذاهای سنتی قوم ترکمن به همراه شیرینی های محلی در آلاچیق های تعبیه شده از دیگر حاشیه این مسابقات بود.
در این دوره 19 تیم اتو لنت سعید گنبد، تیم بوران کوهین جنوب بندرلنگه، هتل کانیار 2 علی آباد کتول، رخش گلستان، اوج رامسر، مزرعه سبز کاسپین رشت، شرکت بهنوش ایران، تیم ستارگان، تیم متشکل از ترکیب سالمی و وکیلی، عقاب شهرداری لنگرود، هتل کانیار 1 علی آباد، هیات والیبال هرمزگان، فراگ فیول تهران، تیم شهدای مبارکه بافق، تیم شیرینی پاسارگاد بندرترکمن، سد منجیل، سامانه 3030، سفیر ال ای دی و تیم هیات والیبال شیروان حضوردارند.
اولین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور از 6 اردیبهشت در بندرترکمن آغاز و هشتم (امروز) این ماه به پایان می رسد.
دومین تور قهرمانی والیبال ساحلی کشور نیز روزهای 10 لغایت 12 اردیبهشت در آق قلا واقع در شمال استان گلستان برگزار خواهد شد.
گلستان از کانون های والیبال ساحلی کشور محسوب می شود و بازیکنان این استان به عنوان اعضای ثابت تیم های ملی در رده های مختلف حضور دارند.
بندرترکمن در غرب استان گلستان واقع است.
7333/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.