حسین مقدم راد روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار کرد: این مسابقات از امروز در مجموعه ورزشی زمین های ساحلی بندرترکمن آغاز وتا هشتم اردیبهشت ادامه دارد.
وی افزود: براساس امتیازات تیم های شرکت کننده، مسابقات در قالب هشت گروه در زمین شماره یک و دو مجموعه ساحلی بندرترکمن برگزار خواهد شد.
پرویز فرخی، آق محمد سلاق، رحمان رئوفی، بهمن سالمی، بهمن قلی پوری، عبدالرحمان رئوفی وحید نیکو فر از جمله بازیکنان حاضر در این مسابقات هستند.
به گزارش ایرنا براساس گروه بندی صورت گرفته 5 گروه این مسابقات از دو تیم و سه گروه از سه تیم تشکیل شده است و تیم های اول و دوم هر گروه به مرحله حذفی صعود خواهند کرد.
براساس قرعه کشی این رقابت ها؛ تیم اتو لنت سعید گنبد و تیم بوران کوهین جنوب بندرلنگه در گروه َA ، هتل کانیار 2 علی آباد کتول و رخش گلستان در گروه B ، اوج رامسر و مزرعه سبز کاسپین رشت در گروه C، شرکت بهنوش ایران و تیم ستارگان در گروه D، تیم متشکل از ترکیب سالمی و وکیلی به همراه تیم عقاب شهرداری لنگرود در گروه E؛ تیم هتل کانیار 1 علی آباد و هیات والیبال هرمزگان و تیم فراگ فیول تهران در گروه F ، تیم شهدای مبارکه بافق و تیم شیرینی پاسارگاد بندرترکمن و سد منجیل در گروه G و تیم سامانه 3030، سفیر ال ای دی و تیم هیات والیبال شیروان در گروه H قرار دارند.
دومین تور قهرمانی والیبال ساحلی کشور نیز روزهای 10 لغایت 12 اردیبهشت در آق قلا واقع در شمال استان گلستان برگزار خواهد شد .
گلستان از کانون های والیبال ساحلی کشور محسوب می شود و بازیکنان این استان به عنوان اعضای ثابت تیم های ملی در رده های مختلف حضور دارند.
بندرترکمن در غرب استان گلستان واقع است.
7333/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.