مجتبی زنگی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این منطقه دارای بهترین ویژگی و استانداردها برای برپایی اردوهای دوچرخه سواری کوهستان است که در سالهای اخیر مورد توجه مربیان و اعضای کادر فنی تیم ها برای برپایی اردو نیز قرار گرفته است.
وی بیان کرد: تلاش برای راه اندازی کمپ تیم ملی به خصوص ظرفیت سازی برای اسکان، مهمترین نیاز این مجموعه است که امیدواریم با توجه به نقش موثر اردوهای تیم ملی در رونق ورزش استان و تقویت انگیزه ورزشکاران سرعت در راه اندازی و ساخت آن مورد توجه قرار گیرد.
زنگی؛ به برگزاری اردوی تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان در گلستان نیز اشاره کرد و گفت: این اردوی آماده سازی از فردا با حضور 20 ورزشکار زن و مرد در جنگل های کردکوی و ارتفاعات جهان نما این شهر آغاز می شود.
به گفته وی؛ شرایط مناسب و شباهت این منطقه با محل برگزاری رقابت های قهرمانی آسیا از دلایل اصلی انتخاب گلستان به عنوان میزبان اردوی تیم ملی است.
رییس هیات دوچرخه سواری گلستان گفت: 16 ورزشکار استانهای مختلف و محمدتقی محمدنیا و دانیال مصدق دو ورزشکار آینده دار گلستان در این اردو خود را برای آماده سازی بیشتر و قرار گرفتن در فهرست نهایی تیم ملی محک می زنند.
وی بیان کرد: این دو گلستانی اگر چه در فهرست اولیه اعلام شده کادر فنی قرار نداشتند اما با رایزنی به اردو دعوت شدند تا در صورت اثبات توانایی ها به رقابت های قهرمانی آسیا اعزام شوند.
زنگی افزود: در این اردو که تا هفتم اردیبهشت ماه ادامه دارد، همچنین فراز شکری و حسین زنجانیان از تهران، فرزاد خدایاری و محمدحسین اسکندری از فارس، حسن سیف اللهی، محمد پورشریف، پرویز مردانی، علی ظهراب زاده و شاهین همای اقدم از آذربایجان شرقی، ناصر شهبازی و سجاد طاهری از مرکزی، امین نجفی از کرمان، حسین رفیعی از اصفهان و طاها قیلی از قزوین در بخش مردان و فرانک پرتوآذر از فارس و مونا فرح بخشیان از تهران در بخش زنان حضور دارند.
/16483091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.