دبیر هیات والیبال استان گلستان عصر یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در دیدارهای مرحله گروهی تور آزاد آسیا در تایلند تیم ملی الف ایران با ترکیب آرش وکیلی – بهمن سالمی در نخستین دیدار به مصاف سنگاپور الف با ترکیب تان – پون رفت و با امتیازهای 21 بر 13 و 21 بر 10 به پیروزی رسید.
حسین مقدم راد افزود: این تیم در دومین دیدار موفق به شکست دو بر یک تیم قدرتمند ژاپن ب با ترکیب شیراتوری – آگه با، شد تا به عنوان صدرنشین گروه چهارم به مرحله بعد صعود کند.
وی اظهار کرد: تیم ملی ب ایران نیز با ترکیب رحمان رئوفی – عبدالحامد میرزاعلی در نخستین مسابقه به مصاف سنگاپور ب با ترکیب شن – تای رفت و در دو ست متوالی و با امتیاز مشابه 21 بر 16 به پیروزی رسید.
به گفته وی؛ ملی پوشان گلستانی تیم ب ایران در دومین مسابقه به مصاف قزاقستان ب با ترکیب یاکولف – بوگاتو رفتند و دو بر صفر با امتیازهای 21 بر 16 و 21 بر 18 به پیروزی رسیدند تا به عنوان صدرنشین گروه پنجم راهی مرحله دوم و جمع 16 تیم برتر این رقابت ها شوند.
به گزارش ایرنا مرحله دوم و حذفی تور آسیایی سامیلا روز دوشنبه با هشت دیدار پیگیری می شود که حریفان تیم های ملی الف و ب ایران بعد از قرعه کشی این مرحله مشخص خواهند شد.
رحمان رئوفی و بهمن سالمی از شهرستان گنبدکاووس و عبدالحامد میرزاعلی و آرش وکیلی از آق قلا در عضویت تیم های ملی الف و ب ایران هستند.
7333/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.