علی نجفی نژاد روز چهارشنبه به ایرنا اعلام کرد که این مجموعه ورزشی با حضور مسئولان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مدیران استانی در پردیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان افتتاح می شود
وی اظهارکرد: کار ساخت مجموعه ورزشی سرپوشیده دانشگاه از سال 89 آغاز و تا سال 91، اسکلت و بخشی از دیوار چینی آن انجام شده بود.
به گفته دکتر نجفی نژاد؛ این پروژه به دلیل کمبود اعتبارات تا بهمن ماه سال 95 به حالت راکد درآمده بود و پس از آن با توجه دولت تدبیر و امید و حمایت های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری عملیات اجرایی آن دوباره آغاز و ادامه یافت.
وی افزود: فاز اول این پروژه شامل سالن های ورزشی بدنسازی، پینگ پنگ، فوتبال دستی، تیراندازی و ایروبیک بوده و همزمان با اعیاد شعبانیه آماده استفاده دانشجویان می شود.
رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان یادآور شد: فاز یک این مجموعه ورزشی با زیربنای سه هزار و 500مترمربع اجرا شده است.
وی ادامه داد: فاز دوم این مجموعه ورزشی نیز در حال اجرا بوده که با تخصیص به موقع بودجه، در آینده ای نزدیک بهره برداری کامل آن انجام و آماده بهره مندی دانشجویان می شود.
دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان فعالیت خود را از 11 مهر 1336 با عنوان آموزشگاه عالی جنگل آغاز کرد و به عنوان قدیمی ترین دانشگاه تخصصی ایران در رشته منابع طبیعی و علوم کشاورزی و اولین نهاد آموزش عالی شمال کشور محسوب می شود.
هم اینک در این دانشگاه 158 رشته تحصیلی شامل 46 رشته کارشناسی، 57 رشته کارشناسی ارشد و 55 رشته دکتری تخصصی دایر است.
در این دانشگاه حدود 4 هزار دانشجو در رشته های مختلف تحصیل می کنند.
امروز اول ماه شعبان است، روزهای سوم، چهارم، پنجم و پانزدهم این ماه به ترتیب سالروز میلاد با سعادت امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل (س)، امام زین العابدین (ع) و حضرت مهدی (عج) است.
1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.