به گزارش ایرنا، هفته چهارم از مسابقات با رقابت 59 راس اسب در شش دور مختلف به مسافت های 1000 و 1200 متر برگزار شد و در دور اول که مخصوص اسب های ترکمن سه تا پنج ساله 0 تا 6 امتیاز بود، اسب میراث بصیر به مقام اول رسید و اسب های سورنا بارانی و آهوی نوروزی به ترتیب دوم و سوم شدند.
رقابت اسب های دوخون سه و چهار ساله مبتدی و نبرده در دور دوم نیز با قهرمانی نور آی به پایان رسید ضمن اینکه اسب کوئین دوم و اسب ایپک مقام سوم را از آن خود کرد.
همچنین اسب عروس بندر قهرمان دور سوم در گروه اسب های دوخون 3 تا 4 ساله با امتیاز 8 تا 10 شد و در پی او اسب های سام و گلد بوی مقام های دوم و سوم را کسب کردند.
برپایه این گزارش دور چهارم رقابت بین اسب های تروبرد سه تا چهار ساله 0 تا 4 امتیاز نیز برگزار شد که در نهایت اسب ابر سیاه به مقام قهرمانی رسید و پس از او اسب های مگنوم و اکسلنت در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.
کورس پنجم مخصوص اسب های دوخون سه تا چهار ساله 2 تا 6 امتیاز بود که در آن اسب های لان زا، آی سیلا و داگلاس به ترتیب اول تا سوم شدند.
رقابت آخرین دور این هفته از مسابقات بین اسب های تروبرد سه تا شش ساله 24 تا 30 امتیازی برگزار شد که با قهرمانی اسب ریو کنزو به پایان رسید و اسب های اکسل هج و دنی مون دوم و سوم شدند.
در پایان این هفته از مسابقات اسب دوانی گنبد مبلغ 726 میلیون و 250 هزار ریال جایزه به صاحبان اسب های برنده تعلق گرفت.
9433/2729
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.