به گزارش ایرنا، این هفته از مسابقات با رقابت 50 راس اسب در شش دور مختلف به مسافت 1000 متر برگزار شد و در دور اول که مخصوص اسب های ترکمن سه تا چهار ساله 16 تا 22امتیاز بود، اسب مردانه رحمتی به مقام اول رسید و اسب های دل آرا جلیل و ایران شاد بازرگان به ترتیب دوم و سوم شدند.
رقابت اسب های دوخون سه ساله مبتدی و نبرده در دور دوم برگزار شد که با قهرمانی اسب گرداب به پایان رسید، اسب طوفنده کالیفورنیا کروم دوم شد و اسب گل آی نور به مقام سوم بسنده کرد.
اسب آکام قهرمان دور سوم در گروه اسب های دوخون چهار تا شش ساله هندیکاپ شد و در پی او اسب های عالم ناب و کومانچی مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند.
مشتاقان ورزش سوارکاری شاهد رقابت اسب ها تروبرد سه تا چهار ساله 8 تا 12 امتیاز در دور چهارم هفته سوم کورس بهاره گنبد بودند که در آن اسب پایرسون زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و اسب های میس گلد و مستردن دوم و سوم شدند.
کورس پنجم مخصوص اسب های دوخون سه تا چهار ساله 16 تا 22 امتیاز بود که در آن اسب های پرگار ، بای بای گلد و سردار بندر به ترتیب اول تا سوم شدند.
در آخرین دور این هفته از مسابقات، رقابت اسب های دوخون سه تا چهار ساله 2 تا 6 امتیاز برگزار شد که با قهرمانی اسب تیکا به پایان رسید و اسب های آلتون آتا و آی سیلا دوم و سوم شدند.
در پایان این هفته از مسابقات مبلغ 829 میلیون و 500 هزار ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده تعلق گرفت.
1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.