به گزارش ایرنا، این هفته از مسابقات با شرکت 55 راس اسب در شش دور مختلف به مسافت 1000 متر برگزار شد و در دور نخست که مخصوص اسب های ترکمن سه تا پنج ساله صفر تا 6 امتیاز بود اسب دادلی گراش عنوان نخست را از آن خود کرد و اسب های آهوی نوروزی و لوتو سیاهپوش دوم سوم شدند.
رقابت اسب های دوخون سه تا چهار ساله 8 امتیاز در دور دوم برگزار شد که نتیجه آن قهرمانی اسب طهران بود و در پی او اسب های روجیک و شنگول عناوین دوم و سوم را کسب کردند.
اسب هج پرنس قهرمان دور سوم در میان اسب های تروبرد سه تا چهار ساله صفر تا 6 امتیاز بود ، مقام دومی این دور به اسب اندی هج رسید و اسب ویلسون به کسب عنوان سوم بسنده کرد.
مشتاقان ورزش اسبدوانی در دور چهارم هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس شاهد رقابت اسب های دوخون سه تا چهار ساله 24 تا 34 امتیاز بودند که با قهرمانی اسب آل مرد به پایان رسید و اسب های لندی و تامارا به ترتیب دوم و سوم شدند.
در دور پنجم اسب های دوخون سه تا چهار ساله 10 تا 14 امتیاز رقابت کردند که در انتها اسب طاهانور زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و مقام های دوم و سوم این دور به ترتیب از آن اسب های آیدفل سرداری و اریس شد.
اسب های ترکمن سه تا چهار ساله 8 تا 14 امتیاز برگزار کننده آخرین دور این هفته از رقابت های اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس بودند که اسب های زولیخا سیاه پوش ، آی سو سرمدی و فولاد سنجر به ترتیب به عناوین اول تا سوم رسیدند.
در پایان این مسابقات مبلغ 747 میلیون و 250 هزار ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده تعلق گرفت.
1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.