به گزارش خبرنگار ایرنا، ولی الله رضایی روز سه شنبه در نشست خبری به مناسبت سالروز تشکیل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و حساب 100 امام در 21 فروردین 1358، اظهار کرد: آسفالت معابر این روستاها در مجموع با هزینه 90 میلیارد ریال انجام می شود.
وی افزود: در اجرای طرح هادی عملیات جدول کشی و زیرسازی معابر این روستاها انجام و آسفالت آن نیز از فروردین ماه اجرایی شده است.
رضایی اضافه کرد: طی هفته گذشته آسفالت روستاهای 'تپه نورجان، امان گل تپه و عوض حاجی' گنبدکاووس با مجموع 11 هزار و 640 مترمربع مساحت و سه میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار انجام شد.
وی تصریح کرد: تاکنون طرح هادی در 62 روستای شهرستان اجرایی شده که 12 روستا سال گذشته از خدمات این طرح بهره مند شدند.
به گفته وی؛ در سال گذشته 170 میلیارد ریال برای اجرای طرح هادی در روستاهای این شهرستان پیش بینی شد که تنها 60میلیارد ریال آن تخصیص یافت.
وی افزود: با توجه به محدودیت مالی دولت و هزینه های بالای اجرای طرح هادی، بخش هایی از این طرح بویژه آسفالت معابر روستایی بامشارکت دهیاران و نیز توزیع قیر رایگان توسط دولت انجام می شود.
رضایی؛ تشکیل پرونده برای پرداخت وام مقام سازی مسکن روستایی به تعداد 11 هزار و 350 واحد، پیگیری صدور سند مالکیت منازل اهالی 45 روستا به تعداد 18 هزار و 200 فقره، امضای تفاهم نامه با بنیاد علوی برای پیگیری صدور سند مالکیت برای حدود 150 روستا و نقطه جمعیتی شهرستان و احداث مجتمع 60 واحدی مسکن شهری را از دیگر اقدامات بنیاد مسکن این شهرستان برشمرد.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.