به گزارش صبح یکشنبه خبرنگار ایرنا ابراهیم کریمی در نشست شورای اسلامی شهر گرگان با قدر دانی از همکاری بخش های مختلف شهرداری در نوروز 97 اظهار کرد: پیش از این برای برگزاری یک نمایشگاه در شهر گرگان با مشکل مواجه بودیم که امسال این مسائل کمتر بود.
به گفته وی؛ در نوروز 97‌ شهرداری در زمینه زیباسازی و نصب المان تلاش خوبی داشت و گرگان و گلستان به شکل جدیدی برای گردشگران تعریف شد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان گفت: ‌در ایام تعطیلات نوروز یک میلیون و 580 هزار نفر در گلستان اقامت داشتند که 61 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشت.
وی معتقد است که در این مدت 10 میلیون و 649 نفر از اماکن گردشگری استان بازدید کردند و گلستان جز استانهای برتر در این حوزه بود.
کریمی با تاکید بر تلاش در جهت ماندگاری بیشتر مسافران همچنین خواستار ایجاد بازارچه دانمی عرضه صنایع دستی در گرگان شد.
وی اشاره به نامگذاری سال جدید با عنوان حمایت از کالای ایرانی از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: اگر حمایت از صنایع دستی و خرید هدایا از هنرمندان این حوزه مورد توجه قرار گیرد، کمک خوبی به رونق تولید داخلی است.
به گزارش ایرنا در پنجاه و سومین نشست رسمی شورای شهر گرگان مدیران بخش های مختلف شهرداری مانند آتش نشانی و خدمات ایمنی، روابط عمومی و سازمان فرهنگی و ورزشی به ارائه عملکرد پرداختند.
فائزه عبداللهی رییس شورای اسلامی شهر گرگان نیز ضمن تبریک سال نو، با اشاره به نامگذاری امسال گفت: شورای شهر و مجموعه شهرداری آمادگی دارد در راستای تحقق شعار سال گام های عملی بردارد و بزودی نشست های مشترکی با مدیران شهری برای ایجاد راهبرد مناسب و تهیه برنامه های مدون تحقق این نامگذاری برگزار می شود.
وی همچنین با قدر دانی از تلاش های استاندار گلستان ،آزادی زندانیان ایرانی را از زندان های ترکمنستان اقدامی نوید بخش قلمداد کرد.
عبدالرضا دادبود شهردار گرگان هم گفت: در طرح های توسعه ای پیش بینی شده برای گرگان، ایجاد پارک مسافر مناسب لحاظ شده و مکان یابی برای اجرای آن در دستور کار بوده و امسال اجرایی می شود.
وی همچنین سرمایه گذاری در بافت تاریخی و ایجاد بازارچه های صنایع دستی را به عنوان بخشی از طرح های شهرداری گرگان نام برد.
شهرستان گرگان مرکز استان گلستان حدود 500هزار نفر جمعیت داشته و از مناطق گردشگر پذیر استان گلستان است.
7333/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.