رئیس کل دادگستری گلستان از تایید رای پرونده باند قتل‌های سریالی در گرگان خبر داد.

به گزارش ایلنا، هادی هاشمیان ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: دادگاه انقلاب گرگان متهمان ردیف اول و دوم را به اعدام در ملاعام و متهم ردیف سوم را به نفی بلد (تبعید) محکوم کرده بود.

هاشمیان افزود : این حکم پس از طی مراحل قانونی ، اجرا می‌شود.

وی گفت :  اعضای این باند سه نفره ، 80 فقره سرقت مسلحانه و 13 قتل را در سال های 79 تا 94 در استان های گلستان و مازندران مرتکب شده بودند.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت : رسیدگی به پرونده هشت هزار صفحه ای این مجرمان به اتهام افساد فی الارض و محاربه از بهمن 95 در دادگاه انقلاب گرگان آغاز شده بود.

هاشمیان گفت: اعضای باند معروف به قتل های سریالی، بهار 94 پس از تشکیل پرونده قتل راننده سواری در دادسرای عمومی و انقلاب گرگان ، شناسایی و دستگیر شده بودند.

وی گفت: در بررسی اسلحه توسط کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی گلستان مشخص شد با این اسلحه ، در سال‌های گذشته چند سرقت مسلحانه و قتل در استان های گلستان و مازندران انجام شده بود و کارآگاهان  یکی از سارقان سابقه ‌دار بود را  شناسایی و دستگیر کردند.

هاشمیان در ادامه گفت: بررسی‌ها نشان داد سارق از چند سال پیش همراه پسرش و فرد دیگری سرقت‌های مسلحانه انجام داده بودند و در یک عملیات ضربتی، آن دو نیز دستگیر شدند.

هاشمیان افزود : این افراد انواع ماشین آلات کشاورزی، موتور آب ، موتورسیکلت و خودروهای سواری را سرقت کرده بودند و در صورت مقاومت مال باختگان، آنان را نیز با اسلحه به قتل رسانده بودند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.