نورمحمد کوچکی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: فعالیت این غرفه ها که شامل 12 غرفه ثابت و 2 غرفه سیار می باشد از امروز با فعالیت سه غرفه آغاز شده و بقیه غرفه ها نیز از فردا 27 اسفند آغاز به کار می کنند.
وی افزود: امسال در این غرفه ها دو نوع سیب از گونه دماوند و اشنویه و یک نوع پرتقال از نوع تامسون با نرخ مصوب عرضه می شود.
کوچکی به میران سهمیه پیش بینی شده میوه اشاره نکرد اما افزود: سیب دماوند با نرخ هر کیلوگرم 23 هزار ریال، سیب اشنویه با قیمت هر کیلوگرم 21 هزار ریال و پرتقال تامسون نیز با نرخ هر کیلوگرم 16 هزار ریال عرضه می شود.
وی اضافه کرد: میوه از هر دو نوع سیب و پرتقال به مقدار کافی ذخیره و به شهرستان منتقل شده و بتدریج در مدت فعالیت غرفه ها در اختیار آنان گذاشته می شود.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گنبدکاووس نیز به خبرنگار ایرنا گفت: تیم بازرسی این اداره در راستای تنظیم بازار ایام عید ،نظارت ویژه ای بر رعایت قیمت ها از سوی غرفه داران خواهد داشت.
خلیل رجبلی افزود: میوه به اندازه نیاز تامین شده و بتدریج از طریق غرفه های پیش بینی شده در اختیار مردم قرار می گیرد و در صورت نیاز از طریق ستاد استانی در اختیار شهرستان قرار می گیرد.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
1860/3039/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.