عبدالرحیم سیفی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دراجرای این طرح از سوم تا 12 فروردین ماه در پایگاه های فرهنگی میزبان کودکان و نوجوان استان گلستان و مهمانان نوروزی خواهیم بود.
وی گفت: این پایگاه ها در شهرستان های گرگان، گنبدکاووس و آزادشهر مستقر بوده و با بهره گیری از توان مربیان در حوزه های فرهنگی، هنری و ادبی به کودکان و نوجوانان خدمات ارائه می دهد.
سیفی یادآورشد: کتابخانه های سیار نیز در پایگاه های هلال احمر در ورودی شهرستان گرگان فعال بوده و ضمن اهدای عروسک محلی 'آفتو' به کودکان همراه مسافران، برگه های فراخوان مسابقه خاطرات و نقاشی های نوروزی را در اختیار کودکان و نوجوانان مهمان قرار می دهند.
وی؛ اجرای برنامه های متنوع فرهنگی هنری از سوی مربیان کتابخانه ها و کامیونت نمایش سیار در دل طبیعت گرگان در روز 12 فروردین و حضور کتابخانه سیار گالیکش در جمع خانواده ها در روز 13 فروردین، برگزاری مسابقه عکاسی با عنوان زیبایی های طبیعت در قاب عکس شما و برپایی ایستگاه کتاب در یکی ازمدارس طرح اسکان را از دیگر برنامه های کانون گلستان در ایام نوروز برشمرد.
وی اضافه کرد: ثبت نام دانش آموزان در این ایام در مراکز کانون پرورش فکری رایگان بوده و علاقمندان می توانند از کتاب های موجود برای داستان نویسی که امسال جایگزین پیک نوروزی شده ،استفاده کنند.
گلستان طبق سرشماری نقوس و مسکن سال 95، یک میلیون و 869 هزار نفر جمعیت دارد که بیش از 320 هزار نفرآنان بین سنین 6 تا 18 سال هستند.
6204/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.