به گزارش ایرنا، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و هیات همراه نیز در بخشی از این مسابقات با حضور در مجموعه سوارکاری گنبدکاووس ضمن بازدید از این مجموعه، از مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس نیز دیدن کردند.
این هفته از مسابقات در هفت دور مختلف و در مسافت های 1000، 1600 و 1700 متر برگزار شد و در دور اول که مخصوص اسب های ترکمن دوساله 8 تا 14 امتیاز بود، اسب آتش امین به مقام قهرمانی رسیدو اسب های آی سو سرمدی و الماس به ترتیب دوم و سوم شدند.
رقابت اسب های دوخون دو ساله 2 تا 6 امتیاز در کورس دوم برگزار شد که نتیجه آن قهرمانی اسب سیتارا بود، اسب لبخند2 دوم شد و اسب اوچربانو به مقام سومی این دور بسنده کرد.
ماه مرال قهرمان دور سوم این هفته از مسابقات در میان اسب های دوخون دو ساله 16 تا 22 امتیاز بود و در پی او اسب های ریحان گل و دمبرمز به ترتیب عناوین دوم و سوم را از آن خود کردند.
مشتاقان ورزش اسبدوانی در دور چهارم هفته سی و پنجم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس شاهد رقابت اسب های تروبرد سه تا پنج ساله هندیکاپ بودند که در انتها اسب پانامرا زودتر از سایرین از خط پایان گذشت ، مقام دومی این دور به اسب آرس رسید و اسب مجستیک به عنوان سومی بسنده کرد.
کورس پنجم مخصوص اسب های دوخون دو ساله 8 تا 14 امتیاز بود که در آن اسب های منوکید، بن جوی و مای ناز به ترتیب اول تا سوم شدند.
کورس ششم با قهرمانی اسب تئو ول کات در بین اسب های دوخون دوساله مبتدی و نبرده به پایان رسید، مقام دومی این دور به اسب ضد3 رسید و اسب نیوکلاسیک سوم شد.
در آخرین دور این هفته از مسابقات رقابت اسب های تروبرد سه تا چهارساله صفر تا 6 امتیاز برگزار شد که با قهرمانی اسب ماوی به پایان رسید و در پی او اسب های اکسلنت و تراول به ترتیب دوم و سوم شدند.
در پایان این مسابقات مبلغ 868 میلیون ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده تعلق گرفت.
به گزارش ایرنا، فردا (جمعه) آخرین هفته مسابقات اسبدوانی کورس پاییز و زمستان گنبدکاووس موسوم به هفته قهرمانی برگزار می شود.
1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.