به گزارش خبرنگار ایرنا، مسعود سلطانی فر عصر پنجشنبه درحاشیه بازدید از مجموعه سوارکاری گنبدکاووس و مسابقات اسبدوانی این شهرستان در جمع خبرنگاران افزود: مجموعه سوارکاری گنبدکاووس با داشتن پیشینه تاریخی و فرهنگی، نیاز به توجه بیشتر دارد.
وی افزود: این مجموعه ورزشی توانسته در پر کردن اوقات فراغت جوانان این منطقه موثر باشد و بر این اساس باید مجموعه های مشابه یا ورزشی در دیگر نقاط کشور نیز احداث شود.
سلطانی فر اضافه کرد: وضعیت مسابقات سوارکاری فعلی خوب است اما باید نسبت به کیفی تر برگزار کردن این مسابقات برنامه ریزی شود.
وی تصریح کرد: تا زمان واگذاری مجموعه سوارکاری گنبدکاووس، بخشی از مشکلات این مجموعه با کمک فدراسیون سوارکاری رفع خواهد شد.
وزیر ورزش و جوانان همچنین با قدردانی از برگزار کنندگان کورس سوارکاری گنبدکاووس گفت: تمام تلاش دولت و وزرات ورزش و جوانان در جهت سالم سازی فضاهای ورزشی و توسعه آن با مشارکت بخش خصوصی است.
سلطانی فر افزود: جلب رضایت مردم و جوانان از رویکردهای دولت و وزرات ورزش و جوانان است.
به گزارش ایرنا، وزیر ورزش و جوانان روز پنجشنبه با سفر به گلستان و شهرستان گنبدکاووس در شرق این استان، ضمن شرکت در نشست هم اندیشی هیات ورزشی و سازمان های مردم نهاد، از برخی اماکن ورزشی این استان بازدید و در آغاز عملیات اجرای برخی از طرح های اقتصادی شرکت کرد.
3039/9433
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.