به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم که بعداز ظهر پنجشنبه برگزار شد، رییس سازمان جهادکشاوزی گلستان در سخنانی گفت: با تکمیل این طرح که طی دو سال با سرمایه گذاری سه هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی احداث می شود، ظرفیت تولید تخم مرغ استان از 27 هزار تن به 77 هزار تن افزایش می یابد.
مختار مهاجر افزود: ظرفیت این زنجیره تولید سه میلیون قطعه مرغ تخم گذار است و با بهره برداری از آن 15 درصد نیاز کشور به تخم مرغ برطرف می شود.
وی ادامه داد: این واحد تولیدی در زمینی به مساحت 150 هکتار احداث می شود و برای 700 نفر به صورت مستقیم و 1500 نفر غیرمستقیم شغل ایجاد می شود.
مهاجر اضافه کرد: در کنار این واحد تولیدی، واحد پرورش جوجه یا پولت به ظرفیت 900 هزار قطعه و واحد تولید خوراک دام و فرآوری تخم مرغ و نیز واحد مرغ مادر به ظرفیت 60 هزار قطعه احداث می شود.
به گزارش ایرنا در این مراسم علاوه بر وزیر ورزش و جوانان، استاندار گلستان و برخی مدیران شهرستان گنبدکاووس نیز حضور داشتند.
مسعود سلطانی فر وزیر ورزش وجوانان روز پنجشنبه در سفری یک روزه به استان گلستان از برخی طرح های ورزشی در گرگان بازدید کرد؛ حضور در مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس و بازدید از این مجموعه و تماشای مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس از دیگر برنامه های حضور وی در این شهرستان واقع در شرق گلستان است.
3039/9433/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.