به گزارش خبرنگار ایرنا، بهمن طیبی روز پنجشنبه در نشست هم اندیشی هیات های ورزشی و سازمان های مردم نهاد گلستان در گرگان که با حضور وزیر ورزش وجوانان برگزار شد، اظهار کرد: با وجود تعداد کم ورزشکاران حرفه ای استان، اما کیفیت و تنوع امیدبخش آنها، راهگشای افتخارآفرینی های بیشتری است.
وی افزود: با تلاش ورزشکاران برای اولین بار در تاریخ این منطقه، سهمیه حضور در بازی های المپیک توسط 3 گلستانی کسب شد و امیدواریم در دوره های آینده شاهد مدال آوری بیشتر آنان در رقابت های معتبر باشیم.
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان ادامه داد: برای بیشتر شدن سهم استان از مسابقاتی مانند المپیک، ظرفیت سازی و استعدادیابی در دستور کار قرار داشته که از جمله اقدامات در این بخش برگزاری المپیاد ورزش گلستان در رده های سنی پایه رشته های گوناگون بود.
طیبی گفت: همچنین مسابقات استانی جام روستا قهرمان در گلستان برگزار شد و ورزشکاران بیش از 300 روستای با افزون بر یکهزار نفر جمعیت در 5 رشته با هم رقابت کردند.
وی، توجه به سمن ها و جوانان را دیگر رویکرد اداره کل ورزش و جوانان گلستان دانست و گفت: در دو دوره فعالیت دولت تدبیر و امید، تعداد سمن های استان 50 درصد بیشتر شده که امیدواریم فضای مساعد فعالیت سازمان های مردم نها، جوانان فعال در حوزه های اجتماعی را به حضور در این بخش ها ترغیب کند .
مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در سفری یک روزه صبح پنجشنبه وارد گرگان شد .
علاوه بر حضور در نشست با هیات های ورزشی، سلطانی فر عصر امروز از کورس اسبدوانی گنبدکاووس در شرق استان گلستان دیدن خواهد کرد.
3091/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.