به گزارش خبرنگار ایرنا، احسان مکتبی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان مینودشت تاکید کرد: وظیفه اصلی و اولیه مدیران و مسئولان، توجه به زندگی شهروندان است زیرا اگر فردی در حوزه اقتصادی و معیشت دچار مشکل باشد اصولا نمی توان از وی انتظاراتی چون رفتار فرهنگی و تاثیرگذاری در اجتماع داشت.
مکتبی درخصوص اصلاح برخی امور تصریح کرد: در راستای ارتقای سطح رضایتمندی اقشار مختلف جامعه، طرح غربالگری و نظارت بر عملکرد مسئولان اجرایی استان بر اساس رضایتمندی مردم که ولی نعمتان ما هستند در حال اجرا است.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان با اشاره به برنامه های استانداری گلستان برای استفاده از بانوان و جوانان افزود: پیرو فعالیت های صورت گرفته در ماه های گذشته، در سال جدید برنامه های خوبی برای استفاده از جوانان و بانوان و ایده های سازنده این قشر از جامعه و فضاسازی به منظور حضور جدی نسل های جدید در نظر گرفته شده که ایجاد شورای راهبردی جوانان، بانوان و رسانه از سوی استاندار، گام اول این اقدام محسوب می شود.
وی با اشاره به تحولات و پیشرفت ایجاد شده در عرصه های مختلف فناوری، بویژه فناوری های ارتباطی و فعالیت گسترده مردم در فضای گفت: با این وضعیت اداره امور با روش های سنتی امکان پذیر نبوده و لازم است مدیران و مسئولان با فراگیری این موضوعات و استفاده از امکانات جدید، در راستای پیشرفت و توسعه بردارند.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان با اشاره به فعالیت های انجام شده برای پیشرفت و توسعه استان گفت: مدیران استانی و در راس آن استاندار گلستان از ابتدای شروع فعالیت خود در 6 ماه اخیر، فعالیت اصلی خود را بر توسعه استان استوار کرده اند.
وی افزود: پروژه هایی نظیر آشوراده، راه آهن و اعطای تسهیلات به کارخانجات و شرکت هایی که نیاز به تزریق منابع مالی داشتند از جمله این فعالیت ها است.
مکتبی گفت: باید تلاش کنیم سخن تمام صاحبنظران در هر جایگاه شنیده شود و در همین راستا پذیرای انتقادات هستیم زیرا باور داریم باید اشکالاتی را که بر ما وارد است، برطرف نماییم.
شهرستان مینودشت با بیش از 80 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.
9433/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.